Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Beställde en V70 T4 Ocean race i månadsskiftet september/oktober och har fått leveranstiden beräknad till vecka 13 år 2012.

Är det verkligen så långa leveranstider på en Volvo, det är i så fall närmre sju månaders leveranstid?! Det låter helt osannolikt.
Låter oroväckande långt med sju månaders leveranstid! (Nästan som Passat som en del fått vänta på i ett år!! :-O) )

Beställde min för ca två veckor sedan, också en V70 T4, den har status 1 just nu och enligt minvolvo ska den ha prel leveransdatum V50. vet någon om det kan ske stora justeringar när bilen kommit med status 1 och även fått en prel leveranstid? vore inte så kul om sköts fram så den kommer i vår istället...

mvh
Jonas
Jag tror de har leveransproblem med T4.
Jag beställde min V70 T4 i månadsskiftet aug/sep och har fortfarande status 1 med beräknad leverans v52.
Enligt säljaren är det leveransproblem med T4-motorerna.
I dagsläget oklart när leveransen sker...
/Mattias
Dere som bor i Sverige, kan dere fremdeles følge statusforendringar? Bestallde V60 Ocean Race igår, men ingen på mitt jobb (Volvoanstalld i Norge) trodde at vi kan følge statusforendringar lengre? Altså at vi kunne det før men inte numera. Har dere fått et anvandarnamn och passord på en eller annan Volvo site der ni kan følja framgången?

Edit:
Hittade den her ja, nåt sånt tror jag inte finns i Norge.
https://minvolvo.volvocars.se/activatio ... activation
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 45

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]