Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Jo, kanske viss skillnad om det är på halvljuset :)
Men jag tycker absolut att du ska skaffa xenon på helljuset. Det är ju det som är det viktigaste, tycker jag i alla fall.
Jag klarade ju till och med besiktningen med detta. Utan att de ens nämde det. Halvljuset kan bli svårare.
Användarvisningsbild
av Nexus
jag ska köpa till helljuset efter att en viss Brainded mobba mig på MSN igår för min x-tra ljusramp :cry:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Jasså så ni sitter och tjabbar på MSN också. :)

Ska du plocka bort x-traljusrampen då?
Jag råkade vara online :| är inte ofta inne på Msn annars. Hade rampen på tidigare men bara under vinter tid :!:

Bild
Användarvisningsbild
av Brainy
Ähh, det var ju bara för att jag precis läst att du återigen mobbade Tomas för att något på hans s40 inte håller mint condition.
Den där sista bilden såg nästan ut som något e55amg postat... rädd att visa vart din brevlåda står :lol:

Ang. msn så är det ett mycket bra sätt för oss moderatorer att diskutera saker på forumet. Jag och Adde löste många problem på det sättet under tiden han fortfarande hedrade oss med sin närvaro *snyft snyft*
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Nu har de kommit.
Volvoälgdekalerna :D

Men man fick ju fasen varken jagrullardekaler eller någon rabbat. :(
Då måste du missat skriva in jagrullar. Jag har alltid fått rabatt O B S stavningen :wink: och dekaler med vid beställning.
Sen var min bild redigerad p g a omtanke på grannarnas fula hus :lol:
SEn tycker jag som SEWE om stuket på dekalerna. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Okej, men vad är skillnaden? Jag ser ingen förutom att det står Volvo på mina då.

Och jo jag är säker på att jag skrev jagrullar. Vet också att jag kontrollerade stavningen.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 137
Lambdalampan lyser

Bilen går fett av i nuläget okänd […]

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]

Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]

Bränslekrux...