Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Primus
De senaste två mornarna har det fungerat med värmare. Om det var för varmt tidigare, eller tillfälligt fel på VOC vet jag inte. Men efter uppdateringen till iOS 10 verkar det som att det finns en lite fördröjning ibland. Som nu så indikerades det att ena dörren var öppen och att bilen var olåst. Ropade till hustrun och frågade om hon hade glömt att stänga dörren. Under samtalet stängs dörren och bilen indikeras låst. Det har hänt liknande saker den senaste veckan. Inte märkt det tidigare. Men tycker jag ser att vissa andra appar också laddas långsammare i iOS 10.
Användarvisningsbild
av mange69
Jag har iOS 10.0.2 och upplever att appen (3.5.4) inte uppdateras så fort. Idag har jag kört med bilen och nu kl. 2130 så är bilen parkerad i garaget sedan ca 17-tiden, men senaste bilturen var 1610-1622 enl. loggen. Bilen står enl. appen parkerad där jag var kl. 1622 ca 7 km bort. Vet inte om det har att göra med att bilen står utanför GPS-täckning i garaget som uppdateringen laggar.

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]