Moderator: Moderatorer

Städat V60n invändigt. Dammsugit och torkat invändigt. Hatar att se damm på inredningen. Gummimattorna fick bada varmt i badkaret med lite Grumme såpa. Tankat fullt och veckans laddning av batteriet. Utsidan tänkte jag tvätta men imorgon ska det snöslaska igen så näää det sket ja i.
SvenB skrev: Nej, jag tror nog inte det. Vinterfälgarna får du nog ha kvar. Men som vinterfälgar duger väl dom, du har ju superfälgar på resten av året. Jag kommer nog inte byta bort mina 15* vinterfälgar heller. De däcken är ju billigare och som du kanske sett i annan tråd är jag så snål att jag anser att 3400:- i billigare skatt inte är att förakta. :wink:
Man vill ju åka fint året om! ;)
Absolut, gummit till 15" kontra 17" är nog avsevärt mycket billigare. Jag har efter de senaste dagarnas snökörning insett att mina nuvarande dubbdäck inte riktigt var vad jag mindes. Alla dubb finns och de är i bra skick men grepp? Nja. Nu vet jag inte hur andra som kör med ex Hakka har det men lite mer investering i dubbdäck kommande säsonger är nog att föredra. Spider-fälgarna du har är otroligt tjusiga! Har jag tur så kanske ett par dyker upp!
Min skatt gick upp 100kr! Bu! ;D
av Slug
xerent skrev:
Sled skrev:Halkat in i en snöhög, med en fin spricka och ett trasigt galler som betalning
Nä va tråkigt :(
Ja kändes kasst med tanke på att jag hade 3-4m kvar till min p-plats på jobbet. Men finns ju försäkring
Senast redigerad av 2 Slug, redigerad totalt 0 gång.
  • 1
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 1912

Dock inte rödtjut och whisky Skickat fr&ari[…]

Mät över batteriet, koppla ur VOC och m&[…]

@rylle , en kommande uppdatering är bekr&aum[…]

Du bygger en egen felkodsläsare av en äl[…]