- tis 27 sep 2011, 21:43
Man ska gänga stången så att den blir kortare. Dock är det inget att rekommendera även om det är möjligt.
Moderator: Moderatorer
Bifrost skrev:måste fråga vad betyder detta? T31F FORDONET OMFATTAS INTE AV TILLVERKARENS AVGASRELATERADEJag gör en gissning.. din bil är en import?
SÄRSKILDA ÅTAGANDEN OCH INTE AV TILLVERKARENS ANSVAR FÖR
AVGASRENINGENS HÅLLBARHET ENLIGT A60-REGULATION.
sen hur kommer det sig att enligt mekonomen så är bilen en T5-R men dom andra ställerna man kollar på så är det en T5.
årsmodellen är en 1993-12-27 då den är uttagen,
hur är det med inredningen, kan man byta det rakt av eller är det massa ombyggnad, har den gamla ecc eller va ma kallar den den som man styr värmen och sånt, kan man byta den till en nyare eller måste man byta kablaget med?.
sen är ju det åter igen om man ska ge sig in på att byta växellådan till manuell eller inte. sen har jag skrivit i en annan tråd om takluckan.
har ju den med handtag så man får veva för hand, kan man byta den till en med motor så man får en elektrisk istället eller är det för mycke ombygnad?. tackasam för svar
Bifrost skrev:måste fråga vad betyder detta? T31F FORDONET OMFATTAS INTE AV TILLVERKARENS AVGASRELATERADEJag hade samma text på mitt registreringsbevis så när Jag skulle registreringsbesikta bilen gick den inte igenom, Ringde till volvo i Sverige men ingen hjälp där. Fick tag i någon på volvo i Helsingfors som kunde skriva ett intyg på Buller, Avgaser, mm, Intyget kostade 1500 kr men det var nödvändigt.
SÄRSKILDA ÅTAGANDEN OCH INTE AV TILLVERKARENS ANSVAR FÖR
AVGASRENINGENS HÅLLBARHET ENLIGT A60-REGULATION.
sen hur kommer det sig att enligt mekonomen så är bilen en T5-R men dom andra ställerna man kollar på så är det en T5.
årsmodellen är en 1993-12-27 då den är uttagen,
hur är det med inredningen, kan man byta det rakt av eller är det massa ombyggnad, har den gamla ecc eller va ma kallar den den som man styr värmen och sånt, kan man byta den till en nyare eller måste man byta kablaget med?.
sen är ju det åter igen om man ska ge sig in på att byta växellådan till manuell eller inte. sen har jag skrivit i en annan tråd om takluckan.
har ju den med handtag så man får veva för hand, kan man byta den till en med motor så man får en elektrisk istället eller är det för mycke ombygnad?. tackasam för svar
(Ny medlem och första inlägg) Hej alla […]