Moderator: Moderatorer

Var in till volvo och hämtade insugsslangen mellan lmm och turbon samt gummimattorna, kom 1 dag tidigare än de förutspått! :D Även vakumslangarna från do88.

Inte lite trasig vakumanslutning :roll:
Bild

Mucho snyggare
Bild

Inte så konstigt att jag ville ha nya mattor :mrgreen: :mrgreen:
Bild
Användarvisningsbild
av Kompe
adrian_vg skrev:Är det 964:an vi pratar om nu?
Jajemän 8) :-)-)
Svurit över att avgasfirman idag hörde av sig och sade att 8/10 är på semester och det är tokfullt med jobb i över en vecka. Sist jag pratade med dom kunde jag komma när jag ville.
Penis.
börne skrev:
Jimmy Svensson skrev:Vilken lampa ska jag ha där då???
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilre ... 0-3515352/

Ser ut såhär på plats. Biltema har även kromlampa till blinkers bak.
Najs!

Fruns V70 kan behöva lite pimpning... Speciellt i blinkerserna fram. :roll:
Kompe skrev:
adrian_vg skrev:Är det 964:an vi pratar om nu?
Jajemän 8) :-)-)
Lite ovanlig modell. Googlar lite... :)

Edit: På arbetstid. Kallar det för mikropaus. :wink:
Körde in till Visby, blev osams med bilen då hon gav felkod om att sotfiltret är fullt, igen. Dessutom försvann mer eller mindre all kraft, igen :evil: Passaden även på att tanka. 0,93 hade hon druckit/mil :-O) drygt 2DL mer än vanligt. Med tanke på bilens hälsa så har jag inte kört släp. Som tur är ska bilen in på Volvo på Fredag, hoppas på en billig räkning. :roll:
Kliat mig i huvudet och funderat på fruns V70 och hur låset i framdörrarna ibland funkar, ibland inte.
Grunnar också på om det är värt att lämna in bilen på verkstad och be dem kolla att mjukvaran är den senaste för modellen. Bilen har inte varit på officiell volvoverkstad sen 2002...
Idag blev det utvändig handtvätt, fälgtvätt och torkning av dörrfalsar samt ett lager med Meguiars Ultimate Quik Detailer...
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 1912
Falsklarm av insekt?

Visst. Har haft problem med att flugor/fjäril[…]

Har du kollat att hylsorna i reläsockeln (i e[…]

Motorvärmare 850

Kontaktvärmaren (som du byter på 5 min)[…]