- fre 19 jun 2015, 17:13
Blandar aldrig spolarvätskan hemma själv. Har så jäkla mycket kalk i vattnet så det förstör pumpen och sätter igen munstyckena. :(
Moderator: Moderatorer
Jahaja skrev:SNÖ?! Haha :D det hade jag aldrig hört förut
fjohan82 skrev:Även jag avänder Julas spolarvätska. Testade den från Biltema en gång, aldrig mer. Hinnan som blev på vindrutan gick knappt att få bort. Fick även spola igenom behållaren för spolarvätska flera gånger för att få ut allt.Plus att man kräks lite i munnen när den vidriga lukten kommer in i bilen med...aldrig Biltemas igen!! :)
DaBlo skrev:Jag köpte en sort på Citygross som hette Rapp. Varje gång jag spolad rutan kom det en doft av fruktvin. Doften var faktiskt ganska tilltalande och behaglig. Nackdelen var ju att jag blev så jäkla sugen på att ta en liten konjak men något gott till, exempelvis lite mörk choklad :mrgreen:fjohan82 skrev:Även jag avänder Julas spolarvätska. Testade den från Biltema en gång, aldrig mer. Hinnan som blev på vindrutan gick knappt att få bort. Fick även spola igenom behållaren för spolarvätska flera gånger för att få ut allt.Plus att man kräks lite i munnen när den vidriga lukten kommer in i bilen med...aldrig Biltemas igen!! :)
Nu får vi se om alla som offentligt tagit av[…]