Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Skickliga förare!
Hoppas det funkar att kolla för er trots att det inte är Youtube:
Användarvisningsbild
av erikn
Jag tänker på filmen Ronin. Där är det rätt skickliga förare också.
Användarvisningsbild
av Allinug
I Indien finns det också många skickliga förare, ute på vägarna. Här är en filmsnutt från trafiken i Indien, som jag tog med mobilkameran när jag var där tidigare i år. Det var kul att uppleva en helt annorlunda trafik, men skönt att komma hem till trafiken i Sverige.

Jag tycker att det är lite humor att ligga tätt bakom en tankbil med lättantändlig petroleum i hög fart med en chaufför som kör som en biltjuv, höra det sanslösa tutandet, se hur vägrummet används och förundras över hur allt ändå kan flyta på så pass bra.

[youtube]v63XkSVQN1M[/youtube]

Användarvisningsbild
av Funk
flyta på så pass bra.
Jag skulle kalla det definitionsfråga....definiera bra. :D

/Thomas
Användarvisningsbild
av Allinug
Jo, så är det naturligtvis. :D Här var det bra flyt, men vid något tillfälle var det ett helt gäng kossor som hängde omkring ute på vägen och man undrade ju vad de hade där att göra, vart de var på väg och när de tänkt släppa fram trafiken igen. När det bara var någon enstaka lösspringande ko så tutade chaufförerna på den vid omkörning, för att undvika olyckor, men när det var ett helt gäng så var det bara och vänta och se vad som hände.
Användarvisningsbild
av Allinug
... och nu, åter till tutandet:

[youtube]xpFU3lXyIj4[/youtube]

Användarvisningsbild
av sthlm
Haha, den där tutan var ju riktigt fyndig :D

Annars så kan man ju trä på en innerslang för cykel/MC så bilfan pruttar när man kör.
Användarvisningsbild
av Allinug
Hm, känner vi att det stinker brända däck i morgontrafiken, utan att vi riktigt inser varför, då vet vi vem som är huvudmisstänkt... :D
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 162
AC & kylfläkt

Inte direkt plomberad, den var hel utan märke[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]

Byte inre styrled

Var under bilen och skulle lokalisera min läc[…]