Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Xotica
Kvinnan, romatiskt till sin man:
- Åh älskling. Säg de tre orden som får mina fötter att lätta från marken.
- Häng dej kärringjävel, muttrar mannen.
av Xotica
Första dagen i fängelset frågade Nisse en veteran hur en vecka i kan se ut.
- Jo på måndagar har vi slöjd. Gillar du slöjd?
- Nä.. svarar Nisse. Jag hatar slöjd.
- Aj då. Tisdagar lagar vi mat. Du gillar väl att laga mat.
- Nä..,åter igen från Nisse. Jag är värdelös i köket.
- Onsdagar spelar vi fotboll. Det tycker du väl är kul?
- Fotboll är det tråkigaste jag vet! svarar Nisse.
- Men sex, Nisse, det tycker du väl om??
- Ja ,ja det gillar jag verkligen, säger Nisse.
- Med många stora grova, hårda män.
- Nej, inte riktigt så, svarar Nisse. Då är jag rädd för att torsdagen går åt helvete också.
av Xotica
Det var två äldre farbröder ute och promenerade. När de passerade stora torget upptäckte de två hundar under en kärleksakt. Då sade den ene till den andre:
- Ska vi gå hem och pröva detta på våra gummor? Sagt och gjort. Efter några dagar stötte de på varandra igen, och naturligtvis frågade de hur det hade gått.
- Ja, sa den ene farbrorn, jag tyckte det var väldigt svårt att få upp min gumma på alla fyra!
- Jaså, sa den andre, jag tyckte det var mycket svårare att få ut min gumma på torget!
av Xotica
En man satt i en bar och njöt av en drink efter jobbet då en extremt vacker och sexig ung kvinna kom in. Hon var så anslående att han inte kunde ta sina ögon ifrån henne. Den unga kvinnan uppmärksammade hans stirrande och gick direkt fram till honom. Innan han hann ursäkta sig för att han var så oförskämd, sa den unga kvinnan till honom:
- Jag gör vad som helst, precis vad som helst, som du vill att jag ska göra, spelar ingen roll hur sjukt, för 1000 kronor, på ett villkor.
Helt förbluffad, frågade mannen vad det var för villkor.
- Du måste tala om gör mig vad jag ska göra, med bara tre ord.
Mannen övervägde erbjudandet en stund, drog fram sin plånbok från innerfickan och räknade långsamt fram tio hundrakronors sedlar, vilka han la i den unga kvinnans framsträckta hand. Han tittade henne i ögonen och sa, långsamt och tydligt:
- Måla mitt hus.
av Xotica
En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning. Läkaren frågade hur han kände sig:
- Jag har aldrig mått bättre! Min fästmö är 18 år och är gravid och väntar mitt barn. Nåå, vad säger doktorn om det? frågade gamlingen.
Läkaren funderade..., och sade:
- Låt mig berätta en historia för dig: Jag känner en jägare som aldrig har missat ett tillfälle till att jaga. Men, en dag placerade han, av misstag, sitt paraply på ryggsäcken istället för geväret. När han var i skogen stod plötsligt en björn framför honom. Han tog fram paraplyet från ryggsäcken, siktade på björnen och, PANG!!!, björnen föll ner och var död.
- Hahaha! Det är inte möjligt, sade den gamle. Det måste ha varit någon annan jägare som sköt björnen!
- Just precis... svarade läkaren.
av Xotica
Rödluvan var på väg till mormor, korgen med dagens nybakade bullar höll hon under armen. Rätt var det var så fick hon syn på vargen som satt bakom en stor sten vid sidan av stigen. Rödluvan gick fram till honom:
- Hej, vilken fin päls du har.
Vargen tittade storögt på henne, reste sig och sprang iväg längst stigen. Rödluvan traskade, något förvånad, vidare, men efter en liten stund såg hon vargen igen sittandes bakom en sten och grina illa.
- Hej varg, vilka stora, vassa tänder du har, sa Rödluvan.
Vargen studsade upp och pinnade iväg så kottar och barr yrde längs stigen. Återigen traskade Rödluvan iväg, ännu mer förvånad än tidigare. Efter en liten stund såg hon vargens öron sticka upp från ett dike. Nu hade hon blivit riktigt nyfiken:
- Hej varg, vilka fantastiskt långa öron du har!
Vargen såg irriterat på henne.
- Nä, nu får du fan ta och ge dig, kan jag få skita ifred eller?
av Xotica
Man (oroligt) till kvinnan bredvid sej i sängen:
- Vem var det som ringde?
Kvinnan:
- Min man, han blir sen hem ikväll. Han skulle jobba över tillsammans med dej...
av Xotica
Den medelålders mannen hade varit inne i bastun. Han kommer ut i omklädningsrummet, tittar ned på apparaten och utbrister:
- Vi har upplevt ett långt liv tillsammans. Det är bara synd att du skulle avlida före mig...
av Xotica
Kalle bodde ensam på en ö i skärgården. Han tyckte livet började bli lite ensamt så han beslöt sig för att sätta in en kontaktannons i ortens tidning. Han tog båten till stan och gick till tidningen. Damen i luckan undrade vad det skulle stå, men det hade Kalle inte tänkt på så han stod lite frågande.
- Men du kanske tycker om att promenera? frågade damen.
Jo, tänkte Kalle han gick ju ett par vändor om dagen med hunden.
- Javisst, svarade Kalle, men mest i skogen.
- Bra, sa damen, då skriver vi att du gillar skogspromenader. Resa då?
Jo, tänkte Kalle han åkte ju in till stan någon gång i månaden så det var ju trevligt. Så han svarade att det gillade han.
- Matlagning då? undrade damen som nu tyckte att det gick väl trögt.
Kalle tänkte efter. Jovisst gröten på morgonen gjorde han ju bra och sillen som han la in ibland.
- Ja, sa damen då skriver vi i annonsen att du söker en kvinnlig vän och att du gillar skogspromenader, resor och god mat som du själv lagar.
- Det blir bra! sa Kalle.
- Och du vill ha in den redan på lördag? undrar damen.
- Va! Kan man skriva det?? utbrister Kalle.
av Xotica
Superman var ute och flög. Helt plötsligt såg han Superwoman ligga o sola naken med särade ben.
- Jag e ju så snabb så att hon märker ingenting om jag tar mig ett snabbt ligg... sa Superman till sig själv.
Då flög han ner och gjorde sin sak sen försvann han lika fort som han kom. Helt plötsligt säger Onslynliga mannen:
- Fan va ont i rumpan jag fick..
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 199

Jag nollställde min lampa oktober 2023. Den h[…]

Volvo 240 usa front

Okej

Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014