Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Så här laddar du upp en bild....surfa in på http://www.forumbilder.se klicka på "Bläddra" och leta fram bilden. Klicka sedan på "Ladda upp", klipp ut koden i rutan "Hotlink för forum (alt. 1)" om du vill ha en stor bild eller välj "Thumbnail för forum (alt. 1)" om du vill ha en mindre klickbar bild, klistra in den i ditt meddelande här på forumet...KLART!!!
Det är mycket svårt att följa, det är många kabelhärvor som efter 17 år är mycket hårda och det är mycket trångt. Att bryta i dom kan ge än större problem. om man ser på tipsen på 850 så ska de svarta kablarna gå till 3 st kontakter i vilka man ska bygla färg mot färg i 2 st. vilket är logiskt. men några sådana kan jag inte se någonstans. För att sprätta upp stela kabelhärvor som man inte kan se, behöver jag tips om vad jag ska leta efter.
Det är nog det du måste göra för att skarva ihop kablarna som bryter kretsarna till tändning, bensinpump och startmotor.
Vist kan jag hålla med om att det är lite trångt på vissa ställen har själv haft 960 men det finns nyare bilar som det är ännu värre med.

Fick nya 5.0.5 via OTA. Ser ok ut, inga buggar &au[…]

Friskluftslang

Hej! Är det någon som har tips på[…]

Bensinpriser v2

Trump verkar ju ha fått uppdatera sin plan. […]

Bra jobbat. :-) Hur fik du ut gängdelen ? […]