Alfredo skrev:Demontera satarten, rengör, nytt fett, eller byt.Ursäkta mig Alfredo men vad är och sitter satarten!!
Moderator: Moderatorer
Alfredo skrev:Demontera satarten, rengör, nytt fett, eller byt.Ursäkta mig Alfredo men vad är och sitter satarten!!
adenia skrev:Det är ju precis samma fel som jag hadde på min 855 den gick fint att putta igång men startade inte på starten . felet var startmotorn så det är ju ett hett tips prova att byta den :)jimpa99 skrev:Jag hadde precis samma problem på min 855 97a jag bytte allt tändspole hallgivare kam givare tändstift bränslerelä insprutningsrelä immobilizer o nycklar men tillslut hittade jag en tråd om att startmotorn kunde ta förmycket ström vid startögonblicket så insprutningen inte kunde starta bytte startmotorn o nu funkar det kanon ( min gammla start lät pigg när man försökte starta ändå var den kass ) :DBytte idag igen kamaxel givare.tändspole.och givaren vid svänghjulet.Lika illa när jag försökte starta!!!!
Går lätt att putta igång och hackar aldrig! Har även nollat koderna igen får hela tiden upp 314/214 men nollar igen och byter grejor men samma sak igen!! Blir knäpp på detta.
Det visade sig iallafall att skruvarna fanns som r[…]