- sön 23 okt 2011, 19:28
Trevlig sida, de har ju riktigt fina fästen och dessutom kunde man ju välja lite själv var i bilen man vill sätta fästet. Med fäste på plats så måste man bara lösa frågan med var man hittar ström. Om man vill ha sin navigator vid a-stolpen, var hittar men då ström lättast på en V60? Det borde ju finnas en bra lösning för det är väl så Volvo monterar sina Garmin lösningar?
MVH
/Fredrik
Oboymannen skrev:Kolla på http://www.brodit.se de har massor med olika lösningar på fästen för alla mobiltelefoner,GPS osv. Jag köpte fäste och hållare till min Navigon. Dustin säljer hela brodits sortiment. Kabeln har jag klämt i springan mellan konsol o panel. Ström tog jag på undersidan av 12 uttaget i mittkonsolen. Blev kanon snyggt. Har en V60 MY12
Trevlig sida, de har ju riktigt fina fästen och dessutom kunde man ju välja lite själv var i bilen man vill sätta fästet. Med fäste på plats så måste man bara lösa frågan med var man hittar ström. Om man vill ha sin navigator vid a-stolpen, var hittar men då ström lättast på en V60? Det borde ju finnas en bra lösning för det är väl så Volvo monterar sina Garmin lösningar?
MVH
/Fredrik