- fre 30 nov 2007, 11:23
Jag har inte hittat någon direkt förklaring till vad som påverkar problemet. För ett tag sedan körde jag en sträcka på 57 mil 2 gånger. Första gången stannade inte bilen en enda gång. Andra gången, 3 dagar senare, stannade bilen säkert 15 gånger. Varken värme, kyla, regn eller solsken verkar inte ha någon effekt för problemen har kommit i alla väderförhållanden.
Jag är väldigt tacksam för all hjälp jag får!
*pettson* skrev:Dock tycker jag att du borde märkt läckaget vid det här laget. Dom både hörs, syns och luktar..Ja, tycker jag borde märkt den på något vis om den fanns. I och för sig så har ju bilen gått bra nu då jag letat, avgasvärdena vet jag givetvis inte hur de är. Så då kanske läckan är tilltäppt just nu för tillfället? Vad blir nästa steg i felsökningen om man skulle anta att det inte är någon läcka i avgassystemet?
Jag har inte hittat någon direkt förklaring till vad som påverkar problemet. För ett tag sedan körde jag en sträcka på 57 mil 2 gånger. Första gången stannade inte bilen en enda gång. Andra gången, 3 dagar senare, stannade bilen säkert 15 gånger. Varken värme, kyla, regn eller solsken verkar inte ha någon effekt för problemen har kommit i alla väderförhållanden.
Jag är väldigt tacksam för all hjälp jag får!