är detta seriöst ?
http://www.blocket.se/vi/14310886.htm?ca=8_s
Moderator: Moderatorer
tracker skrev:är detta seriöst ?Ser väldigt skumt ut tycker jag....
http://www.blocket.se/vi/14310886.htm?ca=8_s
Sevak skrev:Vi är redan 7 st om alla är på bsr i växjö. Någon borde vara ansvarig för detta och ringa och snacka med dom. Någon som vill?Jag har ca två timmar till Växjö så för mig är det inga problem iaf :D
Tror faktiskt vi kan komma upp i 15-20 pers. Då borde vi få minst 20% rabbat.
gundj skrev:Jag tänkte slâ till pa en PPC till den taklösa.Nu vet jag inte hur stor kapacitet en BSR-firma har men om vi blir en 15-20 st så kanske vi alla inte kan göra det samma dag?
Men jag har lite svârt med tidsplanering, blir det en veckodag kan det köra ihop sig.
bsr skrev:Det är som du säkert förstår lite svårt för oss att prata om en ev.rabatt utan mera information.Alltså får vi göra så här: de som är intresserade får posta här en gång till och skriva vad de har för bil, årsmodell etc. Kan ni lägga till vad för slags trim ni är intresserade av så är det ju en jättebonus. Återigen, det här är ju såklart på inget sätt bindande utan bara ett sätt att få in info så vi kan få en någorlunda korrekt offert.
Men någonting "utöver det vanliga" kan vi säkert erbjuda er vid t.ex ett "Öppet hus". eller liknande. Återkom gärna med mer info till mig om detta verkar intressant så kan i titta lite på datum mm.
totfof skrev:Fick svar på min förfrågan:C70 -01 2,3 T5 PPC steg 1. (ev steg 2 om rabatten blir rejäl).
bsr skrev:Det är som du säkert förstår lite svårt för oss att prata om en ev.rabatt utan mera information.Alltså får vi göra så här: de som är intresserade får posta här en gång till och skriva vad de har för bil, årsmodell etc. Kan ni lägga till vad för slags trim ni är intresserade av så är det ju en jättebonus. Återigen, det här är ju såklart på inget sätt bindande utan bara ett sätt att få in info så vi kan få en någorlunda korrekt offert.
Men någonting "utöver det vanliga" kan vi säkert erbjuda er vid t.ex ett "Öppet hus". eller liknande. Återkom gärna med mer info till mig om detta verkar intressant så kan i titta lite på datum mm.
Jag börjar:
V70 2.5T -05
PPC Tuning Steg 1 (kostar 7900 utan rabatt)
Ingen egen erfarenhet men en kollega har gjort det[…]