Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av göran66
Start och stopp av motor, larm för om rutor är nere även kunna stänga rutor från app. Något som skulle vara kanon är om bilen blir stulen så skulle man kunna stänga av bilen och att det behövs koda om bilen eller något för att få den till att fungera igen.
Användarvisningsbild
av leiwi
göran66 skrev:Start och stopp av motor, larm för om rutor är nere även kunna stänga rutor från app. Något som skulle vara kanon är om bilen blir stulen så skulle man kunna stänga av bilen och att det behövs koda om bilen eller något för att få den till att fungera igen.

Allt det där finns ju redan :shock:
av mikebike
göran66 skrev:I min kan jag inte stänga av motor. Är det för jag har den gamla motorn då? Har en XC70 D4 AWD -16
Till vissa motorer/växellådor finns inte funktionen. Till min bil skulle det kosta 4700:- att få fjärrstart....
Användarvisningsbild
av MartinS
~Kalle~ skrev:Vilka årsmodeller / motoralternativ kan ställa in flera timers på olika dagar?

Bild
Jag TROR bara det är på nya XC90 man kan det.
Användarvisningsbild
av SoKn
MartinS skrev:
~Kalle~ skrev:Vilka årsmodeller / motoralternativ kan ställa in flera timers på olika dagar?

Jag TROR bara det är på nya XC90 man kan det.
Jag höftar lite här, men det känns som att man borde kunna få den funktionen på övriga modeller medelst en mjukvaruuppgradering. :?:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Har också samma problem med att det fungera[…]

AC-rem V50 1.8F -09

Hej min AC-rem håller på att gå […]

Jag lånar denna tråd lite då jag[…]

Men är problemet med låg spänning […]