Moderator: Moderatorer

Haha! Man får ju inte vara dum! ;) Yr ju som tusan av allt damm ute. Men hon var förvånansvärt ren även när jag kommit hem och då hade jag varit iväg på lite andra ärenden efter tvätten.
Måtte det vara en polermaskin som väntar hos föräldrarna (sen födelsedagspresent), ska ner nästa vecka och polering behövs. Mycket tvättrepor på stackarn. :(

Och grattis till däcken! :D
Micce1980 skrev:Märkligt trodde bara det drabbade V70II :) Likadan grill som din nuvarande lvo?
Ja jag har aldrig sett det på någon V50 innan. Grillen blir av samma snitt, det är ett försäkringsärende så jag orkar inte dividera mer med dom och verkstaden. Man kan hoppas att den nya är mindre blästrad än den nuvarande... :roll:

Bild
xerent skrev:Byt inte grillen, skaffa nytt klistermärke bara? Fram till våren ska jag dra ett lager klarlack över mitt märke.
Den kommer bytas när stötfångaren lackeras om, den är sprucken på flera ställen utanför bild.
Skulle åka och vaxa mina sommarfälgar hos farsan och hade turen att ham hade högtryckstvätten framme så bilen fick en en tvätt :) Bilden är dock tagen innan tvätt ;)

Bild

Hittade även denna lilla otrevliga sak i ett av sommarhjulen så blir att svänga förbi en däckverkstad imorgon och få det fixat :)

Bild
jimlindeborg skrev:Hittade även denna lilla otrevliga sak i ett av sommarhjulen så blir att svänga förbi en däckverkstad imorgon och få det fixat :)
Hoppsan! :D
  • 1
  • 310
  • 311
  • 312
  • 313
  • 314
  • 1912

I slutet av månaden ska den in på fels[…]

Enda gången det märks någon skill[…]

Jaha, det är en större modell ser jag. U[…]

Bilder