Moderator: Moderatorer

börne skrev:
joel80 skrev:Kan man göra så är det ju inte så dumt.. :) Lite avundsjuk.. Men om 3v åker dom nog på för mig också.. :D
Ja... när det väl är April så skiter jag i om det är snö eller inte, lite dubbelmoral där kanske :oops: Men då ska sommarhjulen på oavsett :wink:
Citat från grannen: "Din j*vla optimist"

Men är det sommarväder, så ska sommardäcken på.
Bor man på kontinenten så kommer sommaren tidigt.
Idag blev det utvändig tvätt och full tank, redo för den stundande veckan. Så mycket enklare/snabbare att tvätta bilen när det inte har saltats...
Micce: Det kan du fethaja! :D Verkar också som att markbelysning innebär elinfällning på facelift-modellerna. Mycket som är luddigt kring mjukvara, olika årsmodeller, olika modeller av speglar etc men med dessa så ska vi nog kunna bena ut ett och annat. Rena stölden prismässigt också, 200kr/stycket.
Användarvisningsbild
av xerent
grillchips skrev:Micce: Det kan du fethaja! :D Verkar också som att markbelysning innebär elinfällning på facelift-modellerna. Mycket som är luddigt kring mjukvara, olika årsmodeller, olika modeller av speglar etc men med dessa så ska vi nog kunna bena ut ett och annat. Rena stölden prismässigt också, 200kr/stycket.
Hoppas det inte var rena stölden också, bara..
  • 1
  • 307
  • 308
  • 309
  • 310
  • 311
  • 1912

Verkar som att ID.7 GTX kan få 1800kg fö[…]

Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60