Moderator: Moderatorer

Jag har monterat min bils nya "jagrullar"skylthållare.
Eftersom det regnar och är kallt och jävligt åkte jag ned till parkeringsgaraget under den lokala gallerian. Det tog en stund eftersom att den nya skylthållaren (dekaltrim) var lite annorlunda konstruerad än den befintliga. Jag fick inte till det riktigt i början.

När jag suttit där och svurit i någon kvart stannar en vit XC70N lite väl nära och snett bakom mig. Samtidigt som jag vänder mig om möts jag av "Tjena, vad gör du för nåt då?" Det var polisen. Jag började garva och förklarade situationen. Det visade sig att flera personer hade ringt och tipsat om att "någon snor registreringsskyltar" och de hade ryckt ut i fullt blås. Lyckligtvis köpte konstaplarna min förklaring och efter några skratt skiljdes vi åt och jag kunde fortsatta svära.

Jag föreslog att konstapeln skulle bli medlem på forumet och bad att få ta en bild med henne för att visa mina forumkamrater men svaret blev dessvärre: "Inga bilder".

Så ni får hålla tillgodo med denna:
Bild
Sleeper: HAHA! Det där har jag tänkt på, jag vet själv hur jag skulle reagera så när jag fixar något med bilen i garaget så har jag alltid bagage och dörrar öppna så folk fattar att jag iallafall haft nyckel till aset. ;)
Användarvisningsbild
av SvenB
Aset? Heter den så nu? Förr var det väl Pärlan. :)
Jag har kört hem med Volvon idag.. i allafall de sista 16 milen från Sollentuna.. De 190 milen från England till Sollentuna skumpade jag hem i vår Caddylack.. Eh.. alltså vår Caddy Maxi. :)
Igår brände vi av Reading-Lübeck och idag började jag i Lübeck vid 8-tiden.. och landande i Gävle 21:30.
Kan säga att jag känner mig rätt mör..
joel80 skrev:Jag har kört hem med Volvon idag.. i allafall de sista 16 milen från Sollentuna.. De 190 milen från England till Sollentuna skumpade jag hem i vår Caddylack.. Eh.. alltså vår Caddy Maxi. :)
Igår brände vi av Reading-Lübeck och idag började jag i Lübeck vid 8-tiden.. och landande i Gävle 21:30.
Kan säga att jag känner mig rätt mör..
Förstår inte vad du pratar om. :mrgreen: hehe

Men du fick i alla fall sova i marsipanstaden. :) Där har det blivit några övernattningar på Etap Hotel genom åren :)
@Mabuse Jo det lyser helt ok, det bästa är ju start-tiden, satte på flood på två av dom idag. och har spot på en, får se om jag hinner antingen lacka mallen, eller byta till rostfritt till veckan.
Mallen hade ju rostat ute i regnet idag så den ser ju inte klok ut=(
  • 1
  • 271
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 1912

Förstår dig. Helt outstanding bil, de[…]

Start stopp

Ja,det gör den..

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]