Moderator: Moderatorer

xerent skrev:
Walkmann skrev:
xerent skrev:Hämtat denna

Bild
snyggt! lägg upp när den är monterad :)
Bild

Inte helt enkel att skruva dit för en som har tummen mitt i handen! Men till slut gick det. Vilket lyft för hela bilen. Otrolig skillnad. :-)-)[/

Snyggt! Blir ett otroligt lyft! :-)-)
snabbis skrev:Har fått på 3x185w led extraljus i veckan, nu är det vinge nästa utgift. Dock tyckte inte HSB att det är nödvändigt då vi ska lägga 450ki handpenning på nytt hus och 200k ca på nya syllar:)
Bild på extraljusen?
NHansson skrev:Monterat Volvos "växelspaksknopp sport, läder" med den fina lilla reflexsömmen :)
Hade hoppats på att matchande damask skulle ingå i priset men såklart inte, får se om man får tag i en sådan och i framtiden blir det ev deras sport-ratt för att matcha.

Några tips för att vårda lädret och behålla denna nya matta yta? Jämfört med den gamla knoppen (och även ratten) som blivit helt blanka med tiden.
Har använt Meguiar's lädervård förut men vill som sagt behålla den matta ytan om det går :P
Den matta ytan behålls om man rengör lädret. Det har jag gjort på åtskilliga rattar. Från blankt till greppvänligt matt som nytt!
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... it=pingens
@Poseidon, fixar det, nu sitter det en mall , funderar på rostfri hållare dock ska jag bara använda dom på längre svängar så kanske lackar mallen ist. Här nere i Gbg så hinner man ju aldrig ha på dom.
Det där tycker jag om. :D Nu får du avslöja var man får tag på en sådan. Ett måste, tycker jag.
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: citat borttaget
  • 1
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • 274
  • 1912

Förstår dig. Helt outstanding bil, de[…]

Start stopp

Ja,det gör den..

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]