Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Vi har ju inte fått lika mycket i Sörmland som du Joel, ännu. Men om det fortsätter att snöa oavbrutet kommer vi dit. ??:-/
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja nu har det snöat nästan hela morgonen här, säkert kommit en decimeter till. Tog en vända till stan, jag mötte EN plogbil som var i storlek Caddy och han körde dessutom med plogen uppe. Tror att jag plogade mer med min bil än vad plogbilarna gjort detta dygn på berörd sträcka.
Användarvisningsbild
av joel80
Hahaha.. Ni fattar väl att dom inte plogar nu mitt på dagen på en måndag! Då blir det ju inget OB-tillägg!
Användarvisningsbild
av grillchips
Aaah det är så det funkar?! :lol: :lol:
Skulle tydligen bli plusgrader imorgon så de kanske rider ut stormen lite passivt sådär? ;)
Användarvisningsbild
av xerent
Det kom 45 cm igår och idag kom det 15 cm till... jag älskar AWD:n just nu!

Men jag kan nog glömma att komma ut i skogen till torpet och stora vedförrådet tills någon bemödar sig ploga bort dryga halvmetern snö. Det är för mycket för en XC70 att försöka köra över, tillverkar Volvo inga bandvagnar?
Användarvisningsbild
av Steffe3
xerent skrev:Det kom 45 cm igår och idag kom det 15 cm till... jag älskar AWD:n just nu!

Men jag kan nog glömma att komma ut i skogen till torpet och stora vedförrådet tills någon bemödar sig ploga bort dryga halvmetern snö. Det är för mycket för en XC70 att försöka köra över, tillverkar Volvo inga bandvagnar?
http://en.wikipedia.org/wiki/Bandvagn_202 ;p Fast inte längre
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Riktigt kallt var det igårkväll, eldprovet för V60in klarade det galant i kylan
20150112_183002.jpg
20150112_183002.jpg (144.61 KiB) Visad 1301 gånger
:-O)
Användarvisningsbild
av grillchips
Riktigt kallt?! Det där är ju precis jävla svinkallt! :D

Under natten har det regnat här så all mysig snö har nu blivit is och gatorna är rena skridskobanorna. Tröttsamt...
Användarvisningsbild
av Perra83
-33°C :-O) tyckte att det var kallt när jag stod ute och grillade i -17°C. Kallare har vi inte haft sedan dess.
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 190
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju v[…]

Visa din semesterbil(d)

Då har ekipaget kommit till västkusten […]

S40 1.8f ac problem