Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:Walkmann: Välkommen hit! ;)

Jag spolade av blåa faran snabbt då jag upptäckte att jag hade en pollett kvar i bilen. Körde sedan hem och vips var bilen lika skitig igen, kul så länge det varade!

Tack :lol:
Användarvisningsbild
av P210
börne skrev:Bara jag som inte gillar dom små skyltarna? Men smaken är ju som tur är olika :wink:
Nä de där nya var inga vackra saker, varför göra texten så liten? och varför inte låta det EU blåa gå längs hela kanten som på de stora utan bara en fläck i hörnet!?!
De "gamla" små var ju riktigt stiliga:
Bild
börne skrev:Bara jag som inte gillar dom små skyltarna? Men smaken är ju som tur är olika :wink:
Håller nog med dig, tycker formerna inte går ihop riktigt, eventuellt om EU-märket togs bort
Användarvisningsbild
av P210
oijoij skrev:
Håller nog med dig, tycker formerna inte går ihop riktigt, eventuellt om EU-märket togs bort
Någon måste fått hjärnsläpp på Transportstyrelsen! Argumentet mot mindre skyltar har ju varit läsbarheten, varför trycka ihop bokstävor och siffror för det första? (gäller även de nyanormalstora skyltar) En snabb "fotoshåppning" gjorde ju saken 10ggr bättre;

Bild
P210 skrev:
oijoij skrev:
Någon måste fått hjärnsläpp på Transportstyrelsen! Argumentet mot mindre skyltar har ju varit läsbarheten, varför trycka ihop bokstävor och siffror för det första? (gäller även de nyanormalstora skyltar) En snabb "fotoshåppning" gjorde ju saken 10ggr bättre;

Bild
Håller med, hade hellre kört sådär.. :wink:
Men nu ser dom ut som dom gör...är iaf ovanligt på en volvo :lol:
  • 1
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 1912

Det visade sig att denna enhet och många and[…]

Samma på min XC60 2016, kom i år. Sk&a[…]