- sön 21 dec 2014, 21:05
På V70 My 11 så sitter det en liten konstig 18w lampa, har aldrig sett liknande förr och hittar inger cree ersättning på ebay. Hur har ni andra gjort?
Moderator: Moderatorer
tottish85 skrev: EDIT:Använde de hål som finns under kofångarn från fabrik.
Och nu är dom beställda! 230kr för två stycken :)
Ja sätter dom nog längre ut mot kanten än vad du hade dina, ser ut som dina sitter 15-25cm från draget?
sthlm skrev:Okej :) Ja tänkte borra hål nog långt ut för att inte bli för nära avgasröret men nog långt in för att se ut bra, de blir en knivig sits ;) Annars fäller ja in dom i nedersta delen :)tottish85 skrev: EDIT:Använde de hål som finns under kofångarn från fabrik.
Och nu är dom beställda! 230kr för två stycken :)
Ja sätter dom nog längre ut mot kanten än vad du hade dina, ser ut som dina sitter 15-25cm från draget?
Men jag tycker nog att dom hamnar lite tätt så kommer nog borra nya längre ut.
tottish85 skrev:Undra hur de blir om man hänger dom under vingen, borde bli bra öjusspridning :)Knappast snyggt med dom hängandes under kofångaren men under vingen så lär det se galet fult ut.
sthlm skrev:Haha ja jag kanske underskattar storleken på dom, i mitt huvud har ja målat upp en bild av två små avlånga lampor som sitter slimmat under såväl kofångare som vinge ;)tottish85 skrev:Undra hur de blir om man hänger dom under vingen, borde bli bra öjusspridning :)Knappast snyggt med dom hängandes under kofångaren men under vingen så lär det se galet fult ut.
Tro mig att du har tillräckligt med ljus till att backa om du sätter dom på var sida om dragkroken.
Det blir dagsljus av mina Kinalysen och folk tittar bort eller backar.
Dock så reagerar fortfarande inte fjortisar med mobil som knallar ut bakom bilen när jag backar.
Är det tågtuta bakåt som gäller istället för det vanliga pipet som lastbilar har när dom backar?
Känns som om en uppgradering även på den fronten är på väg.
Det är det lilla start/stopp batteriet. Du ka[…]