Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av knappen11
sony skrev:Igår var de 1970 bilar innan mig och idag är bilen klar. Från steg 1 till sista steget hoppade bilen över en natt. Är det någon som har varit med om det här? Kommer jag få bilen v48 som det var planerat eller finns det en möjlighet att få den lite innan?
Yes, min gick från 1665 till att den är byggd över natten mellan söndag och måndag. Har samma leveransvecka som dig, v 48. Får sen vem som får den först 8)
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Tycker det är jättemärkligt detta. Mitt könummer gick från 8000 ner till 6000 för tre veckor sedan. Ända sedan dess har jag legat på ganska exakt 6020 mer eller mindre, i tre veckor! Leveransvecka har dock gått nedåt.

Jag verkar vara ensam om detta fenomen:)
av Rudolfs
volvobrasse skrev:Tycker det är jättemärkligt detta. Mitt könummer gick från 8000 ner till 6000 för tre veckor sedan. Ända sedan dess har jag legat på ganska exakt 6020 mer eller mindre, i tre veckor! Leveransvecka har dock gått nedåt.

Min är nere på 3688 och 4 veckor :)
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Rudolfs skrev:
volvobrasse skrev:Tycker det är jättemärkligt detta. Mitt könummer gick från 8000 ner till 6000 för tre veckor sedan. Ända sedan dess har jag legat på ganska exakt 6020 mer eller mindre, i tre veckor! Leveransvecka har dock gått nedåt.

Min är nere på 3688 och 4 veckor :)
Jag har 7 v kvar:) eller rättare sagt :(
av GustafD
Fick mail förra veckan om att bilen skulle byggas, nu står den som klar på minvolvo.se leverans om 2 veckor enligt sidan. Kommer dock inte hämta ut förens december men shit va kul det ska bli!
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Rillee skrev:Var tvungen att åka ner till bilhandlaren och titta på min bil
Bild
beställde även en tid för solfilm också 8)
Vilken grad på toningen?
Användarvisningsbild
av Rillee
LazerHawke skrev: Vilken grad på toningen?
Har inte bestämt mig i nu, men på föra bilen hade jag riktigt mörk och trivdes med det.
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Rillee skrev:
LazerHawke skrev: Vilken grad på toningen?
Har inte bestämt mig i nu, men på föra bilen hade jag riktigt mörk och trivdes med det.
Tänker själv lämna in min på toning och tänkte då ta 20%
av Mmjohan
Rudolfs skrev:
Mmjohan skrev:Min hoppade ca 1000 i helgen, nu pressar dom plåten, lev gick också från v 50 till v 49.
Hoppas att montörerna har det bra så det blir fina bilar fram till jul
Nu pluggar jag manualerna, 400 spännande sidor...
Då måste våra bilar tillverkas samtidigt typ :)
3408 före nu och 4 veckor, känns litet som nedräkningen inför MUCK 8)
Det har varit plåtrulle-bilden i en vecka nu, och steg 1 i produktion, borde väl vara klart nu.

Hade varit mumsigt om de tagit en bild på bilen vid varje station och lagt upp i Min Volvo, mervärde för denna kunden :D
Förhoppningsvis slår den om till 3 veckor på söndag och stegar vidare i produktionen.

Någon som vet hur lång normaltiden från plåt till fabriksleveransen är?
av Meco
Jag undrar om man behåller samma plats i kön om man ändrar ex från en OCR till en Summon? Eller om det är så att man börjar från ruta ett igen? Visserligen har jag bara 7 veckor kvar.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 203
Hjälp att hitta delnummer

Pröva först att få lös rö[…]

Nån returfjäder som är torr? &Arin[…]

Jag brukar annars rekommendera SKF vattenpump, och[…]

Och var(hur) räknas angivna liter? Skulle var[…]