Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Tja!

Jag har ju beställt en V60 som kommer om några veckor. Ni som redan har MY15 bilar. Sitter det LED i regskylts belysningen bak eller måste jag eftermontera det? Fram så sitter det ju LED slingor som e snygga så där verkar man inte behöva byta lampor. Men en bil från 2015/2016 skall ha LED i regskylten tycker jag iaf.
av Rudolfs
iigloo skrev:Vadå "måste eftermontera"? Varför måste du ha LED-lampor?
"Men en bil från 2015/2016 skall ha LED i regskylten tycker jag iaf."
Användarvisningsbild
av Kite
Det sitter vanliga glödlampor till skyltbelysningen. Har planerat att byta jag med men inte hittat lämpliga än.
av Rudolfs
Kite skrev:Det sitter vanliga glödlampor till skyltbelysningen. Har planerat att byta jag med men inte hittat lämpliga än.
Kanon, Då får jag spöa på leverantören lite så jag får lite freebies av han ;)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Nallar mig in i tråden lite. Vilka LED är mest lika de som Hova säljer, alltså mest original? Blev glad när jag såg tråden men 400 kr är jag dock ej beredd att betala för två lampor. :)

Har ju sett att vissa bilar har allt för blå, starka eller svaga och det är inte intressant.
av Rudolfs
Micce1980 skrev:Nallar mig in i tråden lite. Vilka LED är mest lika de som Hova säljer, alltså mest original? Blev glad när jag såg tråden men 400 kr är jag dock ej beredd att betala för två lampor. :)

Har ju sett att vissa bilar har allt för blå, starka eller svaga och det är inte intressant.
Xenonkungen verkar ha hela insatser man byter o detta verkar vara bästa vägen o gå på V60, Annars kan du kolla på aliexpress.com eller liknande om dem har :)
Köpråd v50/s40 /c30

D2 är en helt ok motor (2010-2012) så l[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]