- sön 02 nov 2014, 20:50
Tjena! Jag har bestämt mig för en V60. Tänkte kolla med er andra om det är något livsviktigt jag bör ta med som är bortglömt.
Jag har gått "snik-vägen" och valt en snikmodell motormässigt av V60 pga budgetskäl, dvs en T3:a :) Men var förvånad hur pigg den ändå var. Kör ju en 2.0F i dag. Att ha en kraftfull motor är inte så viktigt för mig. Så här ser min beställning ut:
V60 T3 Ocean Race
Paket:Teknikpaket Sensus 7", Your Edition VOC
Extrautrustning:
COVER
Digitalt kombiinstrument
EXTERIÖRT STYLING PAKET
Eluppvärmd ratt
Eluppvärmt baksäte, yttre positioner
MARKET ADAPTION
Mörkt tonade bakre,bakdörrar samt runt lastutr.
Ocean Race
Parkeringshjälp, bak
Parkeringsvärmare m.tidur/Tidursfunkt.för diesel
Progressiv hastighetsberoende servo
STÄNKSKYDD FRAM+BAK NYMONT
Sensus Connect High Performance 7"
VINTERHJUL NOKIAN DUBBAD ALUMINIUMFÄLG
Volvo On Call-nöd-/assistanssystem
Your Edition
Det som är kvar för mig nu att bestämma är Driver alert system, om det är värt det eller ej. Jag är kluven, igentligen så är det helljusfunktionen jag är ute efter, det andra har jag en känsla över att det bara kommer irritera efter ett tag. Väljer dom flesta detta? Samt aktivt helljus?
Båda dessa får mig att passera budgeten:)
Är det något här som ni tycker är bortglömt utrustningsmässigt, som är svårt att leva utan?:)
Jag har gått "snik-vägen" och valt en snikmodell motormässigt av V60 pga budgetskäl, dvs en T3:a :) Men var förvånad hur pigg den ändå var. Kör ju en 2.0F i dag. Att ha en kraftfull motor är inte så viktigt för mig. Så här ser min beställning ut:
V60 T3 Ocean Race
Paket:Teknikpaket Sensus 7", Your Edition VOC
Extrautrustning:
COVER
Digitalt kombiinstrument
EXTERIÖRT STYLING PAKET
Eluppvärmd ratt
Eluppvärmt baksäte, yttre positioner
MARKET ADAPTION
Mörkt tonade bakre,bakdörrar samt runt lastutr.
Ocean Race
Parkeringshjälp, bak
Parkeringsvärmare m.tidur/Tidursfunkt.för diesel
Progressiv hastighetsberoende servo
STÄNKSKYDD FRAM+BAK NYMONT
Sensus Connect High Performance 7"
VINTERHJUL NOKIAN DUBBAD ALUMINIUMFÄLG
Volvo On Call-nöd-/assistanssystem
Your Edition
Det som är kvar för mig nu att bestämma är Driver alert system, om det är värt det eller ej. Jag är kluven, igentligen så är det helljusfunktionen jag är ute efter, det andra har jag en känsla över att det bara kommer irritera efter ett tag. Väljer dom flesta detta? Samt aktivt helljus?
Båda dessa får mig att passera budgeten:)
Är det något här som ni tycker är bortglömt utrustningsmässigt, som är svårt att leva utan?:)