- tor 01 mar 2007, 00:14
Har även ringt den som var ägare innan Izet, och han sa bara att han inte var förvånad alls... fick en knepig känsla av izet. Han sa dessutom att han hade påpekat för izet att kamremmen och accn måste fixas på den, för det var därför han sålde den till izet.
Va gör man?
Daddan skrev:Han får alltså pengarna tillbaka på den inbetalda skatten nu...Jepp, han får skatten tillbaka! Ringde ärendegruppen på vägverket och dom "spärrade" bilen så han inte kan sälja den vidare. Dom tyckte att jagskulle skicka in min "Historia" till dom så skulle dom kolla på det och se om jag var den egentliga ägaren. detta skulle ta upp till 3-4 månader efterssom handläggningstiden var ganska lång nu för detta verkar populärt att göra.
Känns ganska solklart att han håller på att förbereda något mer skit! Har du kollat med tidigare ägare vad han/hon fick för bemötande vid försäljning till denna lirare?
Ett civilrättsligt mål tar alltid tid! Polisen får aldrig tummen ur, de kan ju inte ens gripa dessa värdetransportrånare som härjat länge nu. Nej det är jobbigt för dig och jag förstår att du mår dåligt. Nu har du lärt dig vad man inte ska göra när man köper bil... Lycka till i alla fall!
Har även ringt den som var ägare innan Izet, och han sa bara att han inte var förvånad alls... fick en knepig känsla av izet. Han sa dessutom att han hade påpekat för izet att kamremmen och accn måste fixas på den, för det var därför han sålde den till izet.
Va gör man?
XC70 D4+++ med allt extra extra