Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ajajaja
Letade högt som lågt efter en mobilhållare som passar bra i V60'n, inte en sån ful man sätter på framrutan.
Som reklamen säger, "plötsligt händer det".
Kam varmt rekommendera Kenu Airframe, passar in snyggt i V60-interiören också :)Bild
av Ajajaja
Funk skrev:Då kanske du vill berätta vad den heter och var man får tag på den..

/Thomas
Som jag skrev ovan heter den Kenu Airframe. Skulle tippa på att den säljs lite här och var men jag köpte den på Teknikmagasinet för ca. 200 spänn.
Användarvisningsbild
av corb06
Ajajaja skrev:Letade högt som lågt efter en mobilhållare som passar bra i V60'n, inte en sån ful man sätter på framrutan.
Som reklamen säger, "plötsligt händer det".
Kam varmt rekommendera Kenu Airframe, passar in snyggt i V60-interiören också :)
Ah äntligen en vettig hållare!

Jag köpte nån ranglig sak för 59 spänn från webbhandlaren.se som ser gräslig ut. Haha, nu blir det en Airframe för mig också!
av Ajajaja
Nä, jag är riktigt nöjd över att ha hittat den, inte ranglig för fem öre!
av Tjocken
Det finns ju även brodit hållare som sitter riktigt bra. Finns allt som oftast oxå som aktiva hållare oxå. Riktigt schysst. Hade det i min förra v40. Ska beställa till min v60 snart oxå. Finns på skyddet.nu riktigt smidigt och snyggt, samt lämnar inga som helst märken i bilen.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Hur sätter man dit och tar bort mobilen med kenu-hållaren? Kan man sätta i mobilen med en hand?

Edit: Svarar på min ena fråga:
8)

MEN sitten den och mobilen kvar när det blir guppigt? Den känns svagare än en Brodit, konstigt vore det annars men det var en trevlig hållare du hittat. Ska titta närmare på den.
Användarvisningsbild
av MartinB82
Micce1980 skrev:Hur sätter man dit och tar bort mobilen med kenu-hållaren? Kan man sätta i mobilen med en hand?

Edit: Svarar på min ena fråga:
8)

MEN sitten den och mobilen kvar när det blir guppigt? Den känns svagare än en Brodit, konstigt vore det annars men det var en trevlig hållare du hittat. Ska titta närmare på den.
Använder samma hållare. Inga Problem att sätta i eller ta loss mobilen med en hand, bara att trycka mobilen åt sidan, det hållet som den fjädrande justeringen sitter på.

Tycker den sitter riktigt bra å stabilt.

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]