Moderator: Moderatorer

Inte gjort, men väl fått hem efter olidlig väntan. Denna ska dashcamen och moodlighten få dela på, lite diskret sådär. Uppföljning kommer.

Bild
Det mulna vädret gjorde att det drog i tvättarmen, bilen fick sig en rejäl omgång! Plasten behandlades med Bumper shine som vanligt. Även motorn fick sig en tvätt! :-)-)
Sålde gamla pärlan (740n) med en tår i ögat, hjälpte dock att han som skulle köpa den hade ett stort flin hela tiden och knappt ville provköra den utan ville ha den direkt :D
Matchmiss: Tråkigt såklart, men fan va skönt det är när affärer går i lås utan något tjafs. Framförallt i bilvärlden.
grillchips skrev:Matchmiss: Tråkigt såklart, men fan va skönt det är när affärer går i lås utan något tjafs. Framförallt i bilvärlden.
Ja jag fick dessutom mer än vad jag hade trott jag skulle få för den. Kul att den kunde göra någon annan glad så :-)
tottish85 skrev:Dammsugit hela bilen, alltid något :) Blir stor skillnad efter dammsugning när man har haft hundar i bilen ;)
Det menar du inte :-O) Har en Malle som åker med mig nästan överallt. Ibland åker våran andra stora luft ( Collie) med oxå :-DD
Brukar efter damsugningen ta en hink med vatten & en vanlig trasa, sen går jag fram med fuktig trasa i bagaget, då rullar hundhåret ihop sig & bara plocka bort ;-//
Matchmiss skrev: Ja jag fick dessutom mer än vad jag hade trott jag skulle få för den. Kul att den kunde göra någon annan glad så :-)
Härligt! Jag var med om liknande när jag sålde min förra bil när jag skulle köpa min V50. Lade ut min kära Golf 3 -94 för 12k, jag gav 10k för den och haft den i strax över ett år. En potentiell köpare kom och skulle titta, jag gick ner och skulle plocka iordning snabbt i den och kontrollera allt en sista gång och biljäveln startar inte. Tror att generatorn var på g att ge upp. Han rullar in när jag står där under huven och svär, han skrattar och slänger fram startkablar och efter en stund går bilen igång. Han provkör inte ens utan tittar på vad som finns (stereo, vinterhjul etc), säger att han tar den för 10k här och nu. Finemang tyckte jag, haha!
Once in a lifetime tror jag det kallas. 8)

(Sorry för off topic!)
Gotlandsbästa skrev:
tottish85 skrev:Dammsugit hela bilen, alltid något :) Blir stor skillnad efter dammsugning när man har haft hundar i bilen ;)
Det menar du inte :-O) Har en Malle som åker med mig nästan överallt. Ibland åker våran andra stora luft ( Collie) med oxå :-DD
Brukar efter damsugningen ta en hink med vatten & en vanlig trasa, sen går jag fram med fuktig trasa i bagaget, då rullar hundhåret ihop sig & bara plocka bort ;-//
Haha ja de är inte roligt med en sådan blandningi bagaget ;) Har haft en rottis och två chihuahuor i bagaget, fick ta bort rottisen förra veckan men även chihuahuor hårar ner :) Tack för tipset ska prova! Brukar köra med någon borste med gummiborst som vi har köpt på någon marknad, men odag blev de bara borsthuvud på dammsugaren ;)
Användarvisningsbild
av Kompe
Plockat dän stereon, ska byta lampor i den 8)
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 1912

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]