Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Ja, det blev tydligt att du ska upp liiiiite större iallafall! ;)
Användarvisningsbild
av Ostbåge
Kapar tråden! :D
Fick tillbaka min bil från plåtverkstaden hos min lokala volvohandlare. De har bytt bakre stötfångaren på min XC70 3.2 till D5ans av misstag..? Alltså den med dubbla utskurna hål för ändrören. Ser sådär snyggt ut när man inte har några ändrör utan dolda som pekar neråt.

Hur löste du ditt StefanN? Bara kapa och svetsa på eller?

Ska man orka ifrågasätta verkstaden om varför de monterat fel eller kanske be dem lösa nån variant med schyssta ändrör? :roll:
av Lövet
Man vill ju genuint fråga den mekaniker som monterade stötfångaren och fråga "Tyckte du verkligen att det såg okay ut?!"
Användarvisningsbild
av Ostbåge
Lövet skrev:Man vill ju genuint fråga den mekaniker som monterade stötfångaren och fråga "Tyckte du verkligen att det såg okay ut?!"
Så känner jag med! Förra året bytte de en backsensor och valde att sätta en svart istället för en silver i silverplasten i mitten :roll:

De verkar chansa hej vilt på Rejmes här i Örebro...
Användarvisningsbild
av grillchips
Det där fenomenet tycker jag mig se ofta här i Stockholm också. Visst kan många ha bytt på egen hand men ställer mig tveksam till det när det är Eva 50+ som kör bilen, det jag mest lagt märke till är fel sorts nedre dörrlister och fel frontläpp. Vissa har fått en original frontläpp på sin R-design medan vissa med "vanliga" kärror har fått en R-design frontläpp. Dörrlisterna är enligt R-design spetsiga medan original är släta och där verkar det blandas hej vilt.
Användarvisningsbild
av xerent
Helt klart avundsjuk på slutrören blev man av att läsa den här tråden iaf!
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 40
Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

Någon som kört med 235/45-18 med et45 p[…]

Hej, Köpte en gammal S80 i början p&arin[…]

Volvo 240 usa front

Tjena hur installera jag usa front på en 240[…]