Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Köp ett helt gäng, jag tror du kommer bli nöjd.. och folk som du känner kommer att vilja ha också. :)
Brorsan min var sur för att jag bara köpte till mig själv. :D
Jag köpte PPS i senaste beställningen också. Brukar lägga AquaPel åt mina kunder som jag fixar bilarna till. PPS är ju något billigare och ska bli skoj att testa hur dom fungerar.

Jag kör även Hydrophobe från Orchard Autocare, fast det är mest en lightvariant som dock fungerar i några veckor. Fördelen med den är att man kan visa folk effekten och att det tar 20 sek att lägga efter att man tvättat bilen. Spraya på och skölj av. Klart. Helt fantastiskt!
Har kört med PPS nu i några veckor och är väldigt nöjd! Det räckte för att ta på sidorutorna fram också..
Jag fick polera om det lite på V70 efter jag hade varit iväg och kört första gången.. jag hade inte gjort rent vindrutetorkarna så bra och på nått sätt blev det en synlig sand där höger torkare vänder.
(Man får med rengörningsservett för torkarna.. men dom typ glömde jag använda först.)
Jag kanske inte väntade tillräckligt länge efter applicering heller.. gick bara några timmar tills jag var iväg.
Men jag behövde inte göra om behandlingen utan det räckte att jag rengjorde och polerade in det lite bättre.
Gött! Klickade själv hem ett 10-tal PPS från Bollnäs i min senaste beställning. Han dock inte lägga på det i helgen men av informationen att döma så ser jag helt klart fram emot det :D
Hahaha.. tyckte du att den behövde läggas upp här.. Jo absolut.
Sommardäcken på.. känns bra.. tidigaste bytet på väääääldigt många år.

Jag lägger väl upp den här också:
Bild

Nya tygmattor från Biltema. Passade rätt så bra med lite vilja. :)
Hahaha... inte före jag kollade på båda bilderna typ samtidigt.. det såg ju så naturligt ut! Dumma dig! :D
Bild
Bild

Fast jag tror jag isåfall tar 19" på både fram och bak.. på din bild ser det ut som 18" bak.. ;)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33

Själva frågeställningen var ju fle[…]

Har haft vibrationer från bakvagnen ett tag […]

Den stora annons-tråden

Dyrt med bromsar, 175 000:- och det är halva […]

Behöver jag byta belägg och skivor?