- tis 21 aug 2012, 20:42
Du skriver att du var tvungen att ställa bilen på eur/bil, är det valet vilken marknad det gäller?,när jag ska läsa min bil så står det offline upptill i fönstret,jag fick också upp en ruta att kommunikationsverktyget och vida hade kommunikationssvårigheter,är ni uppkopplade till internet då ni använder programmet?,ngn här här som vet vad som kan vara på tok?
mvh
Peter
jonas41 skrev:Köper du just nu kostar den bara 139 usd och programvaran är 2012. För mig funkar den "nya" som jag fått kanon. Jag kunde ändra språket till svenska i installationen. Upptäckte att bilen måste ställas på eur/ bil om man ska kunna diagnosera med dicen. Men det kanske bara gällde den bilen som jag läste av.Hej
Du skriver att du var tvungen att ställa bilen på eur/bil, är det valet vilken marknad det gäller?,när jag ska läsa min bil så står det offline upptill i fönstret,jag fick också upp en ruta att kommunikationsverktyget och vida hade kommunikationssvårigheter,är ni uppkopplade till internet då ni använder programmet?,ngn här här som vet vad som kan vara på tok?
mvh
Peter