Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det verkar tyvärr så
Slymaster skrev:Den är tillbaka igen tror jag.
http://www.blocket.se/vi/52919583.htm

Det enda jag hittade som inte var samma var Telefonnumret & Namnet. Men bilen såg identisk ut. Jo han vill ha 56k nu ?:-/ Heehee. Bilen är ju nysörvad, & bara sörvad hos auktiriserade bilverkstäder. Haahaa.....
Hoppas denna nya varning går fram!
Gotlandsbästa skrev:Inget svar! Så et är garanterat samma bil.
Det är inte samma bil. Tar man en noggrannare titt ser man snabbt att i rubriken att bilen i trådstarten har 184 hk och bilen som nu dykt upp har 185 hk! "Otroligt!!!" som säljaren själv nog hade sagt det (och gjorde, i första annonsen). Som vi alla vet är hästar mycket flyktiga över tid, varför det förefaller väldigt osannolikt att de förökat sig på sådan kort tid.

Jag tror detta är ett klassiskt fall av när en bil dyker upp tätt inpå en annan bil med samma färg, motor, utrustning, årsmodell, tredjepartsfälgar och samma uppräknad utrustning som säljs av samma säljare som lämnar ut samma telefonnummer. Sådana här sammanträffanden sker regelbundet och upptäcks bara av någon med ett öga tränat på s.k "window shopping", det krävs flera års trånande och ekonomiska motsättningar för att nå min nivå av tränade ögon.
Spoiler »

@EbbevonVolvo , Verkar vara en framtida popul&aum[…]

Sota ur partikelfilter i Vida

Så är det. Filtret skall bytas efter 12[…]

@Nobby , Brukar finnas diverse skruvar i karossen[…]

Tröskelbelysning XC60

Jag har fixat på min. Du sätter ett 100[…]