Moderator: Moderatorer

Härligt! Den där växelknoppen är inte lätt att hitta! Ny R-designratt finns ju på ebay för drygt 1500+frakt. :)
Användarvisningsbild
av P210
Härligt! Den där växelknoppen är inte lätt att hitta!
Nä, har letat länge - bjöd först på en som jag sedan såg hade backen framåt till vänster... kul och märka det först när man fått hem den! är väl till 2,0D mm.
Ratten finns på Bildelsbasen bl.a. hos JB mm, de har sjunkit från 2000kr till 1850kr nu det sista... krockar inte folk med sina Classic Momentum?!, det borde drälla av dem snart!
Fortfarande sura pengar men har lite till godo nu efter billiga pedaler/knopp, så när vårvärmen kommer och man kan byta utan att frysa arslet av sig får det bli ett köp...
Användarvisningsbild
av SvenB
V50 D2 har också backen framåt till vänster. Vad skiljer ratten mellan V50 Classic och R-design? Är det bara R-designmärket. :?:
Så classic har sportratten från start? Bra att veta. Gällande sportratten och r-design så är det bara emblemet som skiljer ja.
Användarvisningsbild
av SvenB
Ja både sportratt, R-designpedaler och växelspaksknopp. :)
av Sled
Monterat Biltemas röktonade strålkastarfilm på dimljusen. Blev inte så bra, får göra om det någon dag. Farsan hjälpte till och tvättade mina gummimattor, de blev flammiga av vanligt vatten. Vad ska man ha för att få rent de?
P210 skrev:...Nu ska jag bara jaga reda på en billig sportratt som matchar resten...
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_V5 ... ?ca=20&w=3 ?? :wink:
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 1912

När lampan för låg nivå t&au[…]

Volvo 740 fördelare

Vevaxelgivaren....

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]