Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
llesrof skrev:
Skruffel skrev:
llesrof skrev:Hm... skall jag plugga eller skall jag putsa upp fälgarna på sommarhjulen..? Jag kan ju fortsätta plugga imorgon...
A man's gotta do what a man's gotta do. Jag förväntar mig att din bil har nyputsade fälgar till i morgon, med andra ord! 8)
Så... nu har bilen nyputsade sommarfälgar. Fast det kommer nog att dröja uppåt en månad innan de hamnar på bilen.
Om det dröjer så länge, så är det nog dags att putsa dem igen (eller åtminstone damma av dem med dammvippan). :D
Användarvisningsbild
av mxjolle
StefanN skrev:Såg att grannen satte på sommardäck idag....
Slänger på mina ballongdäck till helgen :D
av llesrof
Allinug skrev: Så... nu har bilen nyputsade sommarfälgar. Fast det kommer nog att dröja uppåt en månad innan de hamnar på bilen.
Om det dröjer så länge, så är det nog dags att putsa dem igen (eller åtminstone damma av dem med dammvippan). :D[/quote]
Polish och vax. Dammet kanar av bara jag andas på dem :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Allinug
Nu har Mälaren sköljt, 1,5 månad tidigare än vanligt. Förmodligen blir det ingen mer snö nu på ett bra tag. Och det är fullt med vårblommor i rabatteena.
av llesrof
Allinug skrev:Nu har Mälaren sköljt, 1,5 månad tidigare än vanligt. Förmodligen blir det ingen mer snö nu på ett bra tag. Och det är fullt med vårblommor i rabatteena.
Mälaren sköljt? Vad innebär det?
Användarvisningsbild
av grillchips
Jahapp.... :( :(
Användarvisningsbild
av Allinug
Det försvinner snabbt, ja det är ju nästan borta redan... 8)
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 190
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]