Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dirkdiggler
Så mycket dumt folk det är här i tråden. Det är så man skäms.

Om man inte vill ha en iPhone men ändå vill ha en flashig stereo i sin Volvo är det väl urbota korkat att som tillverkare låsa sig till att enbart vara funktionellt med iPhones?

Apple har betalat bra för det.

Idag kan man ansluta vilket märke som helst. Det finns INGET negativt med det. Ni som tycker att detta är en bra idé, jämfört med att kunna ansluta Android, WP m.fl., behöver antingen sluta trolla eller pausa - tänka - göra om göra rätt.
Användarvisningsbild
av SvenB
dirkdiggler skrev:Så mycket dumt folk det är här i tråden. Det är så man skäms.
Välkommen till "jagrullar". Kul att du tittar in. Synd att du måste skämmas bara :roll:
Senast redigerad av 3 SvenB, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av dirkdiggler
SvenB skrev:
Välkommen till "jagrullar". Kul att du tittar in. Synd att du måste skämmas bara. :roll:
Tack! Ja visst är det tråkigt när enda anledningen till att bli medlem på ett forum är att tillrättavisa vuxna människor som inte ser eller tänker längre än vad näsan når.

Alla vill inte ha iPhone men alla vill antagligen koppla in sin telefon, oavsett märke, till sin svindyra medialösning i sin svindyra bil.

Det är inte premium att utesluta majoriteten av mobiltelefoner; det är ofantligt korkat.
Användarvisningsbild
av SvenB
dirkdiggler skrev: Det är inte premium att utesluta majoriteten av mobiltelefoner; det är ofantligt korkat.
Har vi sett att det blir så :?: Läs vilka bilar som har, eller avser att införa detta är du snäll. :roll:
https://www.apple.com/ios/carplay/
Användarvisningsbild
av svergie2
SvenB skrev:
dirkdiggler skrev: Det är inte premium att utesluta majoriteten av mobiltelefoner; det är ofantligt korkat.
Har vi sett att det blir så :?: Läs vilka bilar som har, eller avser att införa detta är du snäll. :roll:
https://www.apple.com/ios/carplay/
Apple är inte speciellt känt för användning av "öppna standarder" (man kan inte ens skicka filer via Bluetooh på en iDevice), så det är bättre att utgå från att det bara kommer att fungera med Apples produkter. Speciellt när det bara går att ansluta via apples egna kontakt.
Användarvisningsbild
av SvenB
De kanske blir tvunga att ändra sig eftersom så många av biltiverkarna verkar ha "nappat" på detta. Är alla som "dirkdiggler" uttrycker det "ofantligt korkade" :?:
Användarvisningsbild
av svergie2
SvenB skrev:De kanske blir tvunga att ändra sig eftersom så många av biltiverkarna verkar ha "nappat" på detta. Är alla som "dirkdiggler" uttrycker det "ofantligt korkade" :?:
Den dagen Apple ändrar sig kommer skrivas in i historieböckerna :P

@Joel Är du med i Swedroid? http://www.swedroid.se/forum/showthread ... ost1496046
Här är våran sandlåda <3 :D
Senast redigerad av 1 svergie2, redigerad totalt 0 gånger.
av Mwi
psi skrev:Vill inte reta upp folk men generellt tycker jag android är för WT och fattiglappar. Apple utstrålar premium och de vill Volvo med göra. Inga konstigheter. Ni hatate behöver inte oroa er det lär inte bli standard utan snarare ett dyrt tillval. Kanske blir android som standard.
Nära sanningen :D
Läste ett uttalande från Ferrari idag.
" Nio av tio kunder har redan en telefon från Apple idag" 8)
Användarvisningsbild
av MartinS
psi skrev:Vill inte reta upp folk men generellt tycker jag android är för WT och fattiglappar. Apple utstrålar premium och de vill Volvo med göra.
Ja det känns ju grymt premium att ha en likadan telefon som 50% av alla fjärdeklassare i landet.. typ. :- )
Användarvisningsbild
av SvenB
svergie2 skrev:
@Joel Är du med på Swedroid? http://www.swedroid.se/forum/showthread ... ost1496046
Här är våran sandlåda
Nu var det visserligen inte mig du frågade, men det verkar vara ett "trevligt" forum där man 12:52 skriver "Han SvenB måste ju bara förståndshandikappad". Detta utan att jag kan eller vill debattera där. :twisted:

Det var skrivet av en som har samma nick som denna:
Det är ju bra att han skäms, det bör han göra :twisted: . :evil:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
D4 VEA dricker olja

Jag gjorde lite skärmdumpar på oljetryc[…]

En massa felmeddelanden!

Hade exakt dessa meddelande på våran[…]