Åfan
Men du vet att du kan använda ett och samma fälgkors/mutterdragare så du behöver inte 4 eller fler /hjul??
Moderator: Moderatorer
ingesjo skrev:Mutter dragare
ingesjo skrev:Glömde fälg korsJag har faktiskt aldrig hört talas om 1. "mutter dragare" eller 2. "fälg kors"..
ingesjo skrev:Tillbaka till topic Man bör nog inte skruva med saker som har 100 % koll på eller man har nån i närheten som kan visa på hur det ska göras.. Exempelvis jag skulle aldrig ge mig på att försöka laga något som har med Air bag att göra... Det som har med säkerheten på en bil att göra ska man nog behandla med största allvarAAAAAAAAAAAAmen to that (W) (W) (W)
erikn skrev:Om man måste göra det. Vilket koningsverktyg på Biltema funkar det bra med. Går det med detta billiga?Kan gå åt värme för att det ska släppa.Tänkte precis föreslå det. De gånger jag försökt få loss det där utan värme har det slutat med att man får kapa röret och sätta dit ny nippel samt kona om röret.
Arnold skrev:Man måste inte göra det bara för att det sälj verktyg på gubbdagis.erikn skrev:Om man måste göra det. Vilket koningsverktyg på Biltema funkar det bra med. Går det med detta billiga?Kan gå åt värme för att det ska släppa.Tänkte precis föreslå det. De gånger jag försökt få loss det där utan värme har det slutat med att man får kapa röret och sätta dit ny nippel samt kona om röret.
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verkt ... tyg-19837/
Jag förstår, fullt rimligt fråga […]