Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
Pimp my ride skrev:
va då en vesäntlig skilnad.
var jag jobbar har ju ingen betydelse, du har ju fortfarande valt att inte låta en verksta felsöka på din bil = ingen kan veta vad som är fel på just din bil.
Jag kör ju inte till bagaren och frågar honom vad det är för fel på bilen, eller hur?
nä men det är väll en jäkla skillnad o fråga om nån kan "gissa" vad som är fel på bilen , jämfört med att nån faktiskg mätersig fram till vad som är fel på bilen.

(bagaren klarar heller inte av att svara på hur mång bullar du vill ha utan attt fråga först, men han kan u gissa han med)
Senast redigerad av 1 CarMan, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag hade hoppats på att det var en tanke vurpa som gjorde att su skrev som du gjorde i första inlägget, men du är tydligen korkad.
av matzen10
CarMan skrev:jag hoppas det är av okunighet du svarar som du gör o beterdig som ett svin.
jag har inte hörtalas om ett en uppgradering ska kunna fixa en dörr som bara låser upp ibland, var har du läst det?
Apropå svin, Carman, så...Kasta inte sten i glashuset, brukar det ju heta.

Uppgradering av mjukvaran löser visst dörrlåsningsproblem! Ska inte du veta det?! Det funkade i alla fall för mig precis som för flera andra!

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av CarMan
matzen10 skrev:
CarMan skrev:jag hoppas det är av okunighet du svarar som du gör o beterdig som ett svin.
jag har inte hörtalas om ett en uppgradering ska kunna fixa en dörr som bara låser upp ibland, var har du läst det?
Apropå svin, Carman, så...Kasta inte sten i glashuset, brukar det ju heta.

Uppgradering av mjukvaran löser visst dörrlåsningsproblem! Ska inte du veta det?! Det funkade i alla fall för mig precis som för flera andra!

M V H
---> Matz
Nej jag känner inte till att man kan uppgradera "larmet" när HF dörr inte vill låsaupp sig ibland.

& även om det nu finns så har han fortfarande inte lämnat in sin bil på en felsökning.

jag har också sökt efter tråden där denna infom ska finnas på detta forum, men hittar den inte. kan någon ge mig länken
Användarvisningsbild
av Brainy
CarMan skrev:Jag hade hoppats på att det var en tanke vurpa som gjorde att su skrev som du gjorde i första inlägget, men du är tydligen korkad.
Nu får du väl ge dig? Jag uppskattar allt konstruktivt du kommer med här men vill hemskt gärna tipsa om forumsreglerna.

Min åsikt är att du allt för ofta bryter mot punkt 1, 4 och 6. Sen om moderatorerna ser mellan fingrarna med detta hela tiden för att du är så pass kunnig som du är eller om de gör det för samtliga det vet jag inte då jag inte sett i närheten av lika många exempel från någon annan.

/Anders - var inlägg nu säkerligen kan falla under några punkter med, men nu är jag trött på baktalandet av andra forumsmedlemmar!
av Walle
Brainded skrev:
CarMan skrev:Jag hade hoppats på att det var en tanke vurpa som gjorde att su skrev som du gjorde i första inlägget, men du är tydligen korkad.
Nu får du väl ge dig? Jag uppskattar allt konstruktivt du kommer med här men vill hemskt gärna tipsa om forumsreglerna.

Min åsikt är att du allt för ofta bryter mot punkt 1, 4 och 6. Sen om moderatorerna ser mellan fingrarna med detta hela tiden för att du är så pass kunnig som du är eller om de gör det för samtliga det vet jag inte då jag inte sett i närheten av lika många exempel från någon annan.

/Anders - var inlägg nu säkerligen kan falla under några punkter med, men nu är jag trött på baktalandet av andra forumsmedlemmar!
Ja, ibland undrar jag vart moderatorerna håller hus ....
Kanske borde införa röstning/anmälning av folks inlägg här på forumet så man slapp Carmans onödigt kaxiga och omogna inlägg.
Jag börjar bli trött på Carmans konstanta försvar av verkstäder... slår ALDRIG FEL !
Vill man trigga Carman är det bara att skriva lite kritik om någon volvo-verkstad.... sen är hela cirkusen igång, haha :lol:
av Dykaren
YES där satt den IGEN! Inte en enda lite rad om att en verktsad har gjort fel får man skriva, inga Volvoverkstäder gör ju fel enligt två stollar som får ösa skit på alla som säger något annat här på detta forum! Hör du inte själv hur du låter CarMan? Varenda jävla gång en verkstad har gjort fel är du framme. Snälla Carman, istället för att gnälla på alla andra som nämner en verkstad negativt och göra dig själv till allmänt åtlöje så skit i dessa trådar som handlar om just verkstäder. Du är ju kunnig för fan så skit i dessa trådar och skriv i dom där du tillför någonting!
av Alminjo
Håll er till ämnet istället för o kalla varandra för korkade idioter.. tycker ja iaf.... :idea:
av Dykaren
Alminjo skrev:Håll er till ämnet istället för o kalla varandra för korkade idioter.. tycker ja iaf.... :idea:
Är det inte det som alla trådar om Volvoverkstäder handlar om på detta forum? I vilket fall som hellst så utvecklas alla trådar om verkstäder efter bara något inlägg att bli så, och nu har även jag hjälpt till så att det blir så :lol:

Minns jag inte fel så matar den givaren en[…]

Backspeglar ändrar inställning

Jag har ett märkligt problem på min V60[…]

Såg nu att 48.63 kPa bara är 7.053185 P[…]

Instrumentpanel volvo v70n 2003 byta?

Till en 03a passar bara panelen från 03 och […]