Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

StefanN: Ja, V50 här. Nästan så man skulle se om man kan tillverka customhandtag. ;)

SvenB: Tillräckligt länge till för att göra någonting av dock. ;)

Brainy: Ah, det där är lamphållarna i fram, de i baksätet ser inte likadana ut väl?
De ser ut sådär i fram på V50 också men man får peta ur lampan undertill med något smalt och hårt. Tror det tog mig uppåt en timme för alla fyra. Sedan får man vika fram trådarna från den nya LED-lampan och fippla in så de kommer ut vid sidorna där dedär clipsen sitter. Där lödde jag fast trådarna mot clipsen och tada.wav, det fungerar utmärkt.

De jag pratat med som bytt till LED i fram har fått löda, jag testade utan att löda och ingen fungerade.
Vafan, det blev ett par nya alltså? :D
Jamen dåså, det är acceptabelt. Att addera YTTERLIGARE ett par fälgar till parken hade inneburit att jag åkt upp och lånat ett par. :P
Användarvisningsbild
av xerent
Aja baja ingen rekommenderad däckstorlek enligt typgodkännandet :lol:
Men det gör nog inget :roll:

225 bredd har jag på mina 16" nu, hakka 7, tycker det funkade bra förra vintern.
Användarvisningsbild
av Brainy
Ser man till helbilsgodkännandet så uppfyller det de "Tyngdkrav" och "hastighetskrav" som däcket ska hålla och vad gäller bredden, ptja det lär ju inte vara sämre för bilen än 205 på 16" samt håller sig inom 5% på rullomkretsen mot 245/40/18.
Går ju inte att köra 245or på vintern, värsta snöskorna :)

Tror jag är rätt safe :)
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 59
Skruv till instrumentsarg

Hej! Jag har en v50 2004 (T5) där instrument[…]

Byta tryckgivare turbo

Fick felkod på tryckgivaren vo31355462 och t[…]