Fraden skrev:Andreasace skrev:
Knappast någon hemlighet?
Folk frågar och jag svarar.
Om det nu inte är någon hemlighet som du skriver. Varför i hela friden har du inte berättat VART du har köpt en icke "ful-dice" då för?
Det är massor utav folk som har undrat inkl mig själv.
Och detta har du INTE svarat på
Nåväl.
Nu kanske frågan om vart man får tag i en "fin-dice" i kina har blivit besvarad, så att denna tråden slipper denna frågan 100ggr till
-)
Det är ju ändå det viktigaste.
Jag vet hur folk är.
Rekommenderar man ett ställe och det skulle bli fel, trasiga enheter, lång leverans, dålig service osv då blir det ett jävla snack om det.
En del tycker att priset är för högt och sedan chansar på att köpa en billigare enhet som kan vara några få $$$ billigare och så blir det skit av det iaf.
Och hur man rekommenderar folk att inte göra saker, så gör folk oftast det motsatta.
Kör inte VIDA i Win 8, folk gör det iaf trots stora problem.
Kör inte högre än IE 9, folk går upp till 11.
Uppdatera in DICE om det inte behövs, folk uppdaterar och gör fel och brickar sina enheter.
Ändra inte minnes kravet, folk ändrar om registret.
Sedan anser jag att det är tryggare att köpa via mig.
Man får en enhet som är testad, uppdaterad. Man slipper oväntade kostnader, man har support via telefon, mail och även fjärrstyrning om det så behövs.
Så för 1 års support kan det vara värt 300kr.
Ang moms, så momsar jag inte, då jag är privat.
Det är även svårt för företag att köpa enheten via Kina, då den är kopia, då enheten ni köper då har trademarks som logo, namnet Volvo och DICE.
Enheterna jag tillhandahåller har inte dessa och gör därav enheten laglig.