Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av happyclappy
Bara en liten snabb fråga innan det är dags för laggdags. Jag har nyligen inhandlat en Volvo 850 -95 GLT och ska imon iväg på en tur att inhandla lite saker. Jag ska köpa denna Huvudenheten: http://www.elgiganten.se/product/ljud-b ... -kd-r741bt Och undrar bara snabbt om vad för mer saker jag kommer behöva sladdar/ramar osv. Förra ägaren hade även köpt en ny stereo som jag inte har haft möjlighet att ta bort och kolla men jag känner att jag ändå behöver köpa en ny för den har gjort sitt. Som sagt behöver jag några fler sladdar eller ramar för att detta ska kunna gå? :)

Mvh HappyClappy
av happyclappy
Tackar för svar, ännu en snabb fråga hur får man ut den gamla stereon utan att använda såna speciella stickor? Jag köpte den stereon jag länkade men fick där heller inte med några stickor vilket jag trodde jag skulle få..så finns det nått annat sätt att få ut stereon utan dom stickorna? Jag tänkte typ böja två st plåtbitar tror ni det kommer fungera?

Hur många mil. Har den fräscht brä[…]

12v-uttag dött v60

Hej, är det någon som har en bä[…]

Spolning av automatlåda

Aja men den kan väl lika gärna rasa […]

Injektorer

Tänkt lossgöra ventilkåpan fö[…]