- lör 26 okt 2013, 21:55
Mwi skrev: Närproducerat innebär inte automatiskt miljövänligt, oftast belastar transporten miljön mindre än uppvärmningen av växthusen. Import från olika länder kan även ge möjlighet för utvecklingsländer att skapa arbetstillfällen och exportinkomster.När det gäller grönsaker kan det vara så ibland.. t.ex tomater under vissa tider av året är bättre att köpa från typ Spanien/Portugal, men köttprodukter har jag inte hört det om utan där är det nog rätt ofta så att närproducerat är bra..
Mwi skrev: = mitt miljöengagemang är mindre än engagemanget än för min egen plånbokJag hade inte 600 000kr nej.. och det höll inte heller med firmans ekonomi med en leasing på den summan. Är det konstigt för dig på något vis??
Mwi skrev: Med tanke på att Sverige ligger på andra eller tredje plats när det gäller skattetryck, inte en spänn mer till ofantliga sektornSå nu är det igång att hatas igen.. På vilket sätt rättfärdigar du dig då med att svara med politiskt dravel när du hatar sånna inlägg? I mina ögon är delar av ditt inlägg dravel. (fast jag tycker att så länge du skippar påhoppen och hatandet så får du väl tycka så.) Men borde du inte hålla dig till det du själv predikar på samma sätt som du kritiserar andra?
Förövrigt är jag intresserad av politik och miljö, men jag HATAR folk som förstör ett webforum för bilintresserade med politiskt dravel.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13