Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Tycker du inte att din "däcksgarderob" är stor nog? Själv kör jag med en uppsättning sommar och en uppsättning vinter samt inget reservhjul(ännu?). :roll:
Hoho, ännu fler däck ja. Varför inte.... ;)
Jag gjorde min LED-konversion stegvis också, upptäckte allteftersom vilka som var tillräckligt och vilka som var alldeles för svaga etc. Så nu har jag en jädra drös "lågkrafts-LED" liggandes istället. :D

Mysbelysningen i dörrarna är ju hur trevlig som helst, hade det funnits färdiga satser att montera så hade jag inte tvekat en sekund.
http://dx.com/p/t10-t13-1-5w-115lm-5-50 ... pcs-174974

De där använder jag. I fram är det i absolut längsta laget, dioden på toppen tar precis i plasten så hade de varit någon millimeter längre hade det varit tokkört. Men än så länge är jag nöjd med styrkan! Körde riktade LEDs i baksätet ett tag men ville ha ett mer spritt sken så det fick bli sådana där också.
Det enda negativa jag har att säga om dom är att de är på gränsen till för blåa i ljuset. De lyser vitt men drar mot lite lite blått vilket ger en ganska kall känsla. Hade önskat ett mer kritvitt sken men man kan kanske inte få allt. :)
Användarvisningsbild
av Brainy
grillchips skrev:http://dx.com/p/t10-t13-1-5w-115lm-5-50 ... pcs-174974

De där använder jag. I fram är det i absolut längsta laget, dioden på toppen tar precis i plasten så hade de varit någon millimeter längre hade det varit tokkört. Men än så länge är jag nöjd med styrkan! Körde riktade LEDs i baksätet ett tag men ville ha ett mer spritt sken så det fick bli sådana där också.
Det enda negativa jag har att säga om dom är att de är på gränsen till för blåa i ljuset. De lyser vitt men drar mot lite lite blått vilket ger en ganska kall känsla. Hade önskat ett mer kritvitt sken men man kan kanske inte få allt. :)
Det där är tyvärr inte likadana som sitter i V70

Bild

Bild
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 59
Skruv till instrumentsarg

Hej! Jag har en v50 2004 (T5) där instrument[…]