...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Ja det är mycket möjligt! Det kändes som att det välte lite väl lätt. :)
Användarvisningsbild
av joel80
Hoppas han inte varit snål o skippat självriskreduceringen.. brular ju kosta typ 30kr extra. Ibland är folk dumsnåla. :)
erikn skrev:Jag kan tänka mig att han körde för nära refugen också så att han fick "studshjälp" att få kärran att välta.
Ser ut som det, man ser och hör innan den välter att den smakar på refugen.
Kan inte ha kört släp mkt om man redan med personbilen slickar refugen.

Min kinakamera som jag köpte har gått sönder, och efter att nästan klippt sidan på en 945 i veckan så blir det en ny snart.
Om man kan hitta en en bra till vettig peng.
Jag saktade in.. såg att dom var fler i bilen... Tänkte att han tycker nog det bara är pinsamt, och jag kan inte heller lyfta upp ett släp. Ingen var ju skadad, och jag hade min 2-åring i bilen. Så det kändes som att det inte hade hjälpt så mycket om jag stannat.. han fick nog rätt hjälp av bärgare eller räddningstjänst. Skulle det vara något akut skulle jag självklart ha stannat. :)
Brainy skrev:Suck... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17522037.ab
Vilka töntar.. Kanske lite fördomsfullt.. men det där är ryss-fasoner. :) (Jag är skadad efter att ha sett för många youtubeklipp från ryska dashcams.)
Har gjort något liknande med kärra. Men då med våra cykelkärra, utan barn i förstås. En liten kant och snabb sväng gjorde att den välte. Hade inte hänt med barnen i som tynger ner den. Men en del personer runt om var kärrade! :lol:

Om bilen i filmen hade haft last i kärran tror jag att den inte hade vält, gör mycket för stabiliteten man låg tyngdpunkt.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 356

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]