Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jackson75
Marabo41, du skulle kunna åka förbi någon och läsa ut bilens ev felkoder så kan det ge en ledtrådv vad som är tokigt.
Men åk då till någon som har PPC eller VIDA och inte bara "generell" OBD2 läsare.

Förresten, Tomsa, vad hände med din fina "signatur" .. nån ventil för en hundring ..... :wink:
Användarvisningsbild
av marabo41
Jackson75 skrev:Marabo41, du skulle kunna åka förbi någon och läsa ut bilens ev felkoder så kan det ge en ledtrådv vad som är tokigt.
Men åk då till någon som har PPC eller VIDA och inte bara "generell" OBD2 läsare.

Förresten, Tomsa, vad hände med din fina "signatur" .. nån ventil för en hundring ..... :wink:
okej tack det får jag göra :)
av tomsa
Jackson75 skrev: Förresten, Tomsa, vad hände med din fina "signatur" .. nån ventil för en hundring ..... :wink:
Ombyte förnöjer ;-//
Den nya passade bättre in på dagläget på forumet tyckte eftersom en viss herre raderade mina inlägg men lät andras med samma stil vara kvar och då ansåg jag att en sån person inte ska ha dessa rättigheter.

Fram för ett humorlöst forum.
Jag är förvånad över att mitt inlägg i denna tråd fått stå kvar eftersom det bryter mot reglerna enligt nämnde person fast han inte kan ge ett konkret svar.

Men nu ska du se att det raderas snabbare än snabbt.................................
Användarvisningsbild
av Vojje
jag har faktiskt fått inlägg raderade efter denna incident du syftar på.
det var bara att ta i lite extra :mrgreen:

några tips :-)-) Insignia och vad som står i signaturen :lol:

hittade stickan och den kom ur lätt. Nu stod […]

Visst är detta kanon.. 😁😁😁 Nu kan jag anv&au[…]

Den ljusa inredningen var dock ingen hit... D&ari[…]

..Jag är inne på spjällhus men v[…]