Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#749778
Då har jag äntligen kommit till skott, igår gick V70:n express Växjö-Kungälv för att köpa ett par 18" Ymir på blocket, riktigt fula att titta på bilden på blocket, men så jäkla snygga på bilen, tycker jag är bäst att tillägga här :wink: , ett år gamla var fälgarna, (de kom väl förresten först till my13) gubben hade sålt sin S60 och köpt merca, fel demision på däcken, 235 istället för 245, det får jag leva med. Nyskick, inte en repa, nytvättade och bra mönster.
Senast redigerad av 1 Gurra82, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
#749792
Hmm.....är de inte 245? Jag beställde dem nyss till min MY14 men de kanske haft en annan dimension tidigare?
av HenkeH
#749911
Kul med nya hjul :)

Hojta om du vill lägga på rätt dimension, jag har 4 nya Michelin ps3 i 245/40 som du kan gå köpa billigt som tusan, då jag inte kommer använda dem ( har köpt 19")

Mvh Henrik / Malmö
Användarvisningsbild
av Gurra82
#750283
du kommer bli nöjd racetwin2, de är riktigt snygga, ser lite konsitgt ut bara nu när jag har 235/40 istället för 245/40, men fälgen passar V70 kanon, jag har den som är silver och inte den matta som du beställde
Användarvisningsbild
av Racetwin2
#750295
Härligt! Ja det skall bli kul att se hur det blir ihop med lack och allt. Denna bilen jag har nu hade jag rena turen att det blev gråa Diamond Cut och inte silvriga som jag trodde det var. Visade sig passa med lacken som handen i handsken :)
Användarvisningsbild
av Gurra82
#750370
tänkte lägga upp en bild hur på bilen med nya fälg, hur?
Användarvisningsbild
av Gurra82
#750716
Då skall vi se om det här fungerar bild på nya fälgen Bild
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Lagt till bilder direkt i inlägg
#750767
Snyggt!
Hade inte sett dessa förut, så det är kul att Volvo kommer med nya snygga fälgar.

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]

Ingenting. Det va låååå&ar[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Upptäckte ytterligare en ny egenskap med mjuk[…]

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]