Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
Vid en vanlig service märker nog inte verkstan varken mätarfiffel eller chippning/modifiering av mjukvara. De kollar inte och bryr sig inte. Tar ju ca 45-60 minuter att serva en bil i många fall. Men det är buslätt att kolla om det blir ett ärende!/PH
av perhall
Det är den! Specen är exakt samma liksom mil.
De tror man har dåligt minne. En skum bilhandlare i Bayern erbjöd mig en gång (jag var där ofta) en 530i MY93, först med 19000 mil, sen 16000, sen 11 000. Samma bil... hittade också en hög oanvända serviceböcker hos samma handlare... och avslöjade två skruvade bilar därifrån.../PH
av 2444ever
Du skulle slått till om han gått ner till 9000 mil :)
av blåbärsmannen
även om den bilen nu har rullat som han säger så hade jag aldrig i livet köpt en bil genom en sådan annons där det är felstavat så jävla mycket,
av Droopy
Hehe, envis rackare det där, dok så verkar annonsen försvinna efter ett tag varje gång så det är väl någon som anmäler el nåt iaf.
av grålle1
Snygg klädsel :shock: ..
..och intressant "rattmuff" :???:
Användarvisningsbild
av Micce1980
Borde finnas en hemsida där folk kan varna för oseriösa aktörer och annonser på typ blocket, tradera med flera.
Bedrövlig överdrags-klädsel för övrigt.... :roll:[/quote]

Hehe så härligt svenskt, någon borde göra något. :-)

Ja det är en rätt bra ide i alla fall men varför inte stara igång en sådan sida då?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Har inte skruvat ut och kontrollerat mer än p[…]

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]