Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Sharkbait skrev:
Bra eller anus är frågan !?

Hmmm, vet inte vad jag skall tycka. En sak är ju säker, det är att jag skulle trivas här!
Bild
Konservativt så det stänker om det...

Men om det är rätta vägen för Volvo, det är frågan det...
Hörrni, att en designer byter arbete innebär inte att han fortsätter rita exakt samma saker. Tycker ni Alfa Romeo 156 och Audi A5 ser exakt likadana ut?

(Båda ritade av Walter Da Silva)
andreas_lofgren skrev:Hörrni, att en designer byter arbete innebär inte att han fortsätter rita exakt samma saker. Tycker ni Alfa Romeo 156 och Audi A5 ser exakt likadana ut?

(Båda ritade av Walter Da Silva)

Tack Andreas, det var precis vad jag var påväg att säga.... Folk är ju så emotsatta att tänka logiskt att man blir helt lamslagen ibland.
Det handlar väl ändå att skapa sin egen stil och image och hålla på den så kunder känner igen varumärket. Det inger förtroende för märket. Se på apple. Gäller bara hitta rätt i design djungeln sen om bentlys design eller bmw i längden håller det återstå att se.
Kineserna kommer även dem på sikt bli varse om bilsäkerhet etc ju längre tiden går.
Nu vet jag inte hur stor sak man skall göra med att någon enstaka förståsigpåare i Kina yttrat sig om kinesiska åsikter om lyx. Kanske är det en förlorad marknad ändå, och varför då sabba något som fungerat i Skandinavien, UK och USA m.fl. marknader.
Låscylinder

Tillhållarna har nog kärvat fast pga ko[…]

nackdelar med Running Boards

Där ser man. Tack!

Vibration på höger sida

Hej, jag har en vibration på höger sida[…]

Nu har det bränt en kabel igen :D Kan det m&o[…]