- mån 22 okt 2012, 22:43
#692996
Alt A känns som mer lättnavigerat.
Sen måste ni börja ta till er kritiken ni får! Annars kommer ni att förlora många framtida kunder! Ni kan börja med att ta åt er omdömena på Trustpilot, lustigt att alla omdömen som visas på er hemsida bara är positiva med fyra till fem stjärnor men kollar man vidare på Trustpilot så får man en annan bild. Just nu sjunker erat totala omdöme jämfört med hur det var i början av sommaren...
Självklart sker det inom alla branscher fel/misstag p.g.a. olika anledningar men ni bör nog se över en del av era rutiner för vissa saker verkar allt för ofta gå fel.
Några punkter jag personligen tycker har varit tvivelaktiga är:
1.) Sökfunktionen är som sagt ej godkänd.
2.) Kund kontakten, både via mail & telefon är bristfällig. Tex. att ha stängt telefonväxeln under sommaren bara för att ta ledigt är ju helt sjukt för ett företag i er klass! Att hänvisa till enbart mailkontakt under den tiden är inte tillräckligt, speciellt om det tar flera arbetsdagar för att få svar via mail. Att istället ta in en sommar anställd när någon ordinarie är ledig tjänar ni förmodligen på.
3.) Att sälja era kunders uppgifter till "telefonsäljare" hur tänkte ni där egentligen?!
Ps. glöm inte att missnöjda men även nöjda kunder talar om för sin omgivning hur dom tycker företaget har fungerat i produktkvalitet och bemötande, speciellt med dagens sociala nätverket kan det stå ett företag dyrt att ha missnöjda kunder...
Sen måste ni börja ta till er kritiken ni får! Annars kommer ni att förlora många framtida kunder! Ni kan börja med att ta åt er omdömena på Trustpilot, lustigt att alla omdömen som visas på er hemsida bara är positiva med fyra till fem stjärnor men kollar man vidare på Trustpilot så får man en annan bild. Just nu sjunker erat totala omdöme jämfört med hur det var i början av sommaren...
Självklart sker det inom alla branscher fel/misstag p.g.a. olika anledningar men ni bör nog se över en del av era rutiner för vissa saker verkar allt för ofta gå fel.
Några punkter jag personligen tycker har varit tvivelaktiga är:
1.) Sökfunktionen är som sagt ej godkänd.
2.) Kund kontakten, både via mail & telefon är bristfällig. Tex. att ha stängt telefonväxeln under sommaren bara för att ta ledigt är ju helt sjukt för ett företag i er klass! Att hänvisa till enbart mailkontakt under den tiden är inte tillräckligt, speciellt om det tar flera arbetsdagar för att få svar via mail. Att istället ta in en sommar anställd när någon ordinarie är ledig tjänar ni förmodligen på.
3.) Att sälja era kunders uppgifter till "telefonsäljare" hur tänkte ni där egentligen?!
Ps. glöm inte att missnöjda men även nöjda kunder talar om för sin omgivning hur dom tycker företaget har fungerat i produktkvalitet och bemötande, speciellt med dagens sociala nätverket kan det stå ett företag dyrt att ha missnöjda kunder...