- ons 23 jan 2013, 22:03
Låter ju kalas att funktionerna levererar. Vad är det med DVD-spelarna där bak som inte är som du tänkt dig? Har du 7 eller 8-tummarna?
Moderator: Moderatorer
Ynot skrev:Har fått ett mycket bra affärsförslag att byta in min V60 D3 mot en XC60 D4 R-Design DE och efter provkörning så lutar det nog åt en affär, så nu är det bara att sitta och välja på färg och utrustning mm. vilket är jäkligt kul men plånboken skall säga sitt också. :DHelt rätt val!
Xc60express skrev:Nice! Lycka till med leveransen hk1971j! Just nu 2 dagar kvar för vår XC-maskin...Sol och kallt på lördag enligt prognosen... :lol:En sån härlig morgon!
Xc60express skrev:Låter ju kalas att funktionerna levererar. Vad är det med DVD-spelarna där bak som inte är som du tänkt dig? Har du 7 eller 8-tummarna?DVD-spelarna bak är helt sepparata vilket betyder att de inte är integrerade med resten av bilens system. Bra på sätt och vis men det betyder också att man inte kan köra film eller musik ifrån USB-ingången och skärmarna har inte heller egna USB-ingångar. De kan dock ta in musik ifrån AUX-ingången men det är allt. Så det blir DVD-filmer till ungarna bak och vill de se samma film så måste de ha två skivor. De kan inte heller lyssna på radion. Tycker att det är mycket synd att de inte har valmöjligheten att hämta media ifrån bilens system.
Ynot skrev:Nu är det nära, jag tänker ekonomiskt o funderar på en V40T4, men frugan säger XC60-R- Design DE, fan nu blir det problem?Varför inte en XC40?? Tycker den ser helgrym ut. Har bara sett reklamfilm på Youtube men ändå.
Jodå, jag har konstaterat samma sak. Må[…]
Har läst lite om era oljebyte bekymmer. Verka[…]