Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tjena KJH!
Testar o skriver här ist :)

Skulle man få göra en beställning på eran add on läpp?
Sen en annan fråga, du verkar va jävlig på volvo haha :). Ja tänkte med ta bort railsen på min v70, men de finns ju inga täckpluggar till hålen, hur gjorde du?? Ja ska även foliera taket sen

Tacksam för svar!
Spoiler »
vare enkelt o byta till nya växelknoppen?...
Verkar vara dyr, Reijmes som har? pris...
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citera inte bilder
StringerBell skrev:Om det är en V8 är den inte laglig att framföra på allmän väg.
Men läs tråden...
KJH skrev:Näe, bort me V8 märkena å dit me ett D4 märke ist:) Bytt till MY13 automatknopp o beställt MY13 grill....
Va rätt enkelt å ta bort grillen med lite pillande me fingrarna... behövde inte ens öppna huven, va lite orolig att ja skulle va tvungen å ta bort framstötisen igen... blää! Men d gick ändå!:)
Bild
o sen en bild på nya knoppen, vart najs!
Bild

Har förresten tatt ur alla träpaneler o monterat "Dark Fineline" istället.... Vart lite snyggare åxå enligt mej....

Nästa steg blir å få i MY13 ratt, vilket verkar vara lite bökigare... men ideer finns, har rivit ur gamla å kollat vad som behöver bytas... så hopp finns:)

Sjukt snygg bil!

Förresten, har du kvar dom gamla träpanelerna?
Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Som rubriken lyder men min fundering är m&ari[…]

Hej, kul att jag hamnade i din tråd, inte […]

Som jag har förstått det så m&ar[…]